Gør det din intuition siger dig er det rigtige 
Vores lille pige havde yndlingsside de første par mdr af hendes liv og var ved at få ret skævt baghoved tilsidst. Vores sp sagde vi bare skulle hjælpe hende med at "strække" nakken til den modsatte side og så tage til fysioterapeut om et par uger, hvis ikke det blev bedre.
Det kunne jeg ikke vente på! Hun skreg hver gang jeg lavede de øvelser sp havde givet og det hjalp ingenting... så vi endte med at tage til kiropraktor. Min kæreste var ikke helt enig, men en mor må altså bare tage nogle beslutninger nogle gange - og bagefter kunne han også se det var det rigtige... vores pige var låst i nakke, bækken og kraveben, så tror da pokker hun græd hver gang ved samme bryst (hvor hun så lå på den side hun var låst i) og slet ikke kunne holde hovedet i en alder af 10 uger.
Vi kunne både se og mærke effekten allerede samme dag som første kiropraktorbesøg og efter 3 besøg blev hun erklæret "perfekt" og der har ikke været noget siden...
Så jeg kan altså kun anbefale kiropraktor. Vi har fået en meget gladere pige bagefter 
Anmeld