Erfaring med kiropraktor til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2013

Mum33

modesty skriver:

OK. Men kan man ikke få en fysioterapeut eller anden "ekspert" til at kigge på ham og tjekke om der er noget der er skævt eller sidder i klemme? Har I prøvet at snakke med jeres egen læge om det?

Vi har talt med egen læge, som selv foreslog det og havde gode erfaringer med hende i Randers. De undersøger børnene konstaterer om der sidder noget i klemme eller lign. min venindes søn havde hold i nakken da han havde ligger forkert og han vende 100% efter en tur hos hende. Det skulle være meget stille og rolig, så håber selvfølgelig det hjælper. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2013

Team Putte

Abemor skriver:

Vi har bare hørt det totat modsatte ... At det andet var spild af penge og ingen effekt havde.  Forvirringen er total ...

Vi havde god effekt af at gå til kiropraktor med vores datter fra hun var 2 til hun var 4 mdr hun havde problemer med nakken og den ene skulder.. Vi kunne se en effekt efter 2 besøg

folk gør noget forskelligt fordi folk er forskellige.. Der er mange meninger om sagen så det er nemt at blive forvirret..

Anmeld

25. oktober 2013

l.kjoeller

Team Putte skriver:

Vi havde god effekt af at gå til kiropraktor med vores datter fra hun var 2 til hun var 4 mdr hun havde problemer med nakken og den ene skulder.. Vi kunne se en effekt efter 2 besøg

folk gør noget forskelligt fordi folk er forskellige.. Der er mange meninger om sagen så det er nemt at blive forvirret..

men virker kiropraktik ikke kun hvis der sidder noget i klemme eller lignene ?? medmindre det er tilfældet har det vel ikke den store beroligende effekt 

Anmeld

25. oktober 2013

Team Putte

l.kjoeller skriver:

men virker kiropraktik ikke kun hvis der sidder noget i klemme eller lignene ?? medmindre det er tilfældet har det vel ikke den store beroligende effekt 

jeg tror faktisk ikke noget direkte sad i klemme hos Ida, men hun fik i hvertfald ondt bla. når hun suttede og hendes end skulder klikkede når man løftede hende.. Jeg tror faktisk bare hun var lidt skæv selvom det ikke kunne ses udefra.. Uanset om noget sidder i klemme eller ej så er man jo nødt til at komme afsted for at finde ud af det

Anmeld

25. oktober 2013

l.kjoeller

Team Putte skriver:

jeg tror faktisk ikke noget direkte sad i klemme hos Ida, men hun fik i hvertfald ondt bla. når hun suttede og hendes end skulder klikkede når man løftede hende.. Jeg tror faktisk bare hun var lidt skæv selvom det ikke kunne ses udefra.. Uanset om noget sidder i klemme eller ej så er man jo nødt til at komme afsted for at finde ud af det

helt sikkert  vi brugte nemlig zoneterapi først med stor effekt . kurrerede hende kolik og fik hende til at sove som en engel. hendes nakke var dog låst hvilket kiropraktoren ordnede efterfølgende 

Anmeld

25. oktober 2013

Victoria2013

Gør det din intuition siger dig er det rigtige

Vores lille pige havde yndlingsside de første par mdr af hendes liv og var ved at få ret skævt baghoved tilsidst. Vores sp sagde vi bare skulle hjælpe hende med at "strække" nakken til den modsatte side og så tage til fysioterapeut om et par uger, hvis ikke det blev bedre.

Det kunne jeg ikke vente på! Hun skreg hver gang jeg lavede de øvelser sp havde givet og det hjalp ingenting... så vi endte med at tage til kiropraktor. Min kæreste var ikke helt enig, men en mor må altså bare tage nogle beslutninger nogle gange - og bagefter kunne han også se det var det rigtige... vores pige var låst i nakke, bækken og kraveben, så tror da pokker hun græd hver gang ved samme bryst (hvor hun så lå på den side hun var låst i) og slet ikke kunne holde hovedet i en alder af 10 uger.

Vi kunne både se og mærke effekten allerede samme dag som første kiropraktorbesøg og efter 3 besøg blev hun erklæret "perfekt" og der har ikke været noget siden...

Så jeg kan altså kun anbefale kiropraktor. Vi har fået en meget gladere pige bagefter

Anmeld

25. oktober 2013

CaWi

Vi brugte kiropraktor til vores dreng da han var tre mdr. Han havde beynde faldt baghoved i den ene side. Lægen mente ikke det var noget, men tog en tur derhen alligevel, om ikke andet så for at høre hendes mening.
Det viste sig at der var noget der generede ham mellem skuldrene. Bla derfor ville han ikke ligge på siden. Efter tre gange ville hun ikke se os mere. Men allerede efter første gang var der en tydelig forskel.
I dag er jeg ked af at jeg ventede til han var tre mdr (man kan stadig ane en skævhed i baghovedet.

Forhør dig om hvilke kiropraktore der er gode til børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.