MilleMus1988 skriver:
JA kom så i derude
vi skriver så mange guldkorn om vores børn, menn hvad med jer? har i aldrig lavet noget som bare var helt ude i hampen så jeres forældre har været ved at rive hovedet af dem selv>? hehe 
lad os få en langggggggg snak igang om sjove historier så folk kan grine lidt nu de kolde dage nærmer sig 
her har jeg en som jeg nok ville ønske aldrig var sket 
jeg var omkring 4 år gammel.
mine forældre havde købt et kæmpe hus da jeg var 1 ½ år gammel, og nu efter et par år havde de endelig råd til at give huset en ordentligt omgang 
min far gik igang med at male deres soveværelse, jeg render og leger derinde og kigger spændt på min far maler .
så kravler jeg op på en lille stige han har, og da jeg kravler ned igen råber min far PAS PÅ MALINGEN! 
og en ting jeg havde lært som lille var, at råber far så skal man bare se at komme væk! så jeg hopper nærmest ned af stigen og lander med den ene fod i en MALERSPAND!!
UPS! min far råber så endnu højere og så tar jeg flugten
det værste er så at deres soveværelse er bagerst i huset sååååååååå lille mig løb gennem stuen, køkkenet, en spisestue, en gang og til sidst bryggerset og så UD
MED EN MALERSPAND OM FODEN ha ha ha
lad os bare sige at min far og mor fik deres sag for med at skulle male hele huset og lægge nye gulvtæpper overalt 
tjaaa det var vist ikke så godt, men hold da op familien kan grine af det nu så mange år efter 
Min søster og jeg boede næsten klods op og ned af Falck. De havde sådan en indhegning så man ikke bare kunne komme ind på deres grund. Der var dog et hul i hegnet, så små mennesker som min søster og jeg, kunne kravle ind af. Vi har vel været omkring 4 og 7 år.
En dag stod vi ude fra stien af, og kunne se ind på deres plads. Der lå en KÆMPE, KÆMPE KÆMPE stor skum-klump på jorden. (sådan noget de vist nok slukker brand med.) MEN! min søster og jeg var OVERBEVISTE om, at det var en sky der var faldet ned. Vi tog chancen, og med lidt besvær kom vi ind på deres grund. Vi kiggede så efter om der var fri bane - og så løb vi alt hvad vi kunne direkte ind i skum-klumpen.
Brandmændene havde selvfølgelig set os, men lod os alligevel pjatte og lege rundt, i de 10-20 minutter det nu tog, før vi stak af igen. Næste dag stod min mor med et brev i hånden om, at det IKKE måtte ske igen.. Hun var meget flov over episoden, men kunne ikke lade være at grine af os efter vi havde haft en alvorssnak.

Anmeld