sjove historier fra barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.657 visninger
17 svar
18 synes godt om
25. oktober 2013

MorTil4<3

JA kom så i derude

vi skriver så mange guldkorn om vores børn, menn hvad med jer? har i aldrig lavet noget som bare var helt ude i hampen så jeres forældre har været ved at rive hovedet af dem selv>? hehe

lad os få en langggggggg snak igang om sjove historier så folk kan grine lidt nu de kolde dage nærmer sig

her har jeg en som jeg nok ville ønske aldrig var sket
jeg var omkring 4 år gammel.
mine forældre havde købt et kæmpe hus da jeg var 1 ½ år gammel, og nu efter et par år havde de endelig råd til at give huset en ordentligt omgang
min far gik igang med at male deres soveværelse, jeg render og leger derinde og kigger spændt på min far maler .
så kravler jeg op på en lille stige han har, og da jeg kravler ned igen råber min far PAS PÅ MALINGEN!
og en ting jeg havde lært som lille var, at råber far så skal man bare se at komme væk! så jeg hopper nærmest ned af stigen og lander med den ene fod i en MALERSPAND!! UPS! min far råber så endnu højere og så tar jeg flugten det værste er så at deres soveværelse er bagerst i huset sååååååååå lille mig løb gennem stuen, køkkenet, en spisestue, en gang og til sidst bryggerset og så UD MED EN MALERSPAND OM FODEN ha ha ha

lad os bare sige at min far og mor fik deres sag for med at skulle male hele huset og lægge nye gulvtæpper overalt

tjaaa det var vist ikke så godt, men hold da op familien kan grine af det nu så mange år efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2013

LilleSmølf

Det fik mig til at grine! 

Min lillebror og jeg elskede historier og især Hans og Grete, så det valgte vi at lege en dag.

Vi havde noget flamingo til at stå og jeg tænkte, opfindsom so jeg er, at vi kunne bruge det som brødkrummer.

Vil du gætte på hvor glad min mor var da hun så alle de bittesmå flamingokugler over hele lejligheden?    Vi blev ved med at finde dem rundt omkring i laaaang tid efter.

Anmeld

25. oktober 2013

MorTil4<3

LilleSmølf skriver:

Det fik mig til at grine! 

Min lillebror og jeg elskede historier og især Hans og Grete, så det valgte vi at lege en dag.

Vi havde noget flamingo til at stå og jeg tænkte, opfindsom so jeg er, at vi kunne bruge det som brødkrummer.

Vil du gætte på hvor glad min mor var da hun så alle de bittesmå flamingokugler over hele lejligheden?    Vi blev ved med at finde dem rundt omkring i laaaang tid efter.

hihi jeg kan godt se panikken i din mors ansigt

Anmeld

25. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det var godt nok ikk hjemme, men i børnehaven. Min veninde og jeg lavede det klassiske nummer med at bytte rundt på salt og sukker i køkkrnet på stuen (vi skulle vist have pandekager)  Derefter LØB vi ned i hjørnet af boldbanen udenfor og gemte os  det blve selfølgelig opdaget ret hurtigt og vi fik skæld ud og fik stuearrast på ledernes kontor. Men, det var ikk så slemt. Vi fik da en is hver fra personalets fryser  

en anden gang havde min bror og jeg været alene hjemme, og hoppede i vores forældres seng (mega fy) og hvad skete der? Det ene sengeben knak af  Vi fandt en lille skammel og skubbede ind under og lod som ingenting  Om aftenen råbte min far pludselig meget højt 

Anmeld

25. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hmmm...

har fået fortalt at jeg vågnede i barnevognen og satte jeg mig op og rokkede så den hoppede ud af bremserne og begyndte at trille ned ad bakken mod åen... min bedstefar nåede kun lige akkurat at gribe fat i den mens jeg bare sad og skreg af grin

mine bedsteforældre har fået ekstra grå hår i den periode jeg boede hos dem på deres gård da jeg ofte "forsvandt" mens de lavede noget...

en af mine yndlingssteder var høloftet hos de vilde killinger... så min bedstemor fandt mig en killing i armene og missemor stående hvæsende og spruttende og mig med lange rifter på arme, ben og i ansigtet...

Gik os ofte ud til kvierne... hvilket gjorde min bedstefar meget bekymret da nogle af dem var ret vilde og jeg var omkring 2-3 år gammel... så han kom springende ind i indhegningen og fik samlet mig op og bremset den ene af dem der var igang med at løbe imod mig uden jeg ahvde set den da jeg stod og klappede en anden

jeg nægtede at bruge min sandkasse til andet end opbevaring for sandet til det skulle bruges... Jeg tog min trillebør og fyldte med sand og så kørte jeg den ud på gårdspladsen og tømte den under det store egetræ der stod midt på gårdspladsen...
 så sad jeg der og legede med sandet og stenene med min skovl og spand

jeg er også blevet fundet faldet i søvn mellem benene på min bedstefars store arbejdshest midt i halmen mens den blot stod og spiste af sit trug og prustede lidt til mig da min bedstefar kom...

Anmeld

25. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111
jeg fik en historie af vide om at min far skulle passe mig og min storebror vi var vel omkring 2 og 4år og så var han faldet i søvn på sofaen.
vores nabo som så er vores tante kom lige en tur over for at se til os og fandt os med en pose mel som vi så havde lejet lidt med kan i lige forstille jer hvordan et køkken kommer til at se ud når to små børn får fat i melet haha så han fik travlt med at gøre huset rent og os i bad inden vores mor kom hjem

Anmeld

25. oktober 2013

Leneur

Jeg har nok været 6 år og gjort et eller andet jeg ikke måtte, så jeg havde fået stuearrest.Vi boede i et 1-planshus og det var en varm sommerdag og jeg ville ud at lege, så lille Lene sprang da bare ud af vinduet. Runder huset men ak og ve bumper ind i min mor. Jeg kigger på hende, vender rundt på hælen og klatrer ind af mit vindue igen.

5 min efter kommer min mor ind ( hun skulle lige grine færdig) og siger jeg godt måtte komme ud og lege igen...

Jeg har så også en anden. 

Jeg har nok været halvandet år. Jeg kunne gå og KLATRE. Der var et legetårn der hvor vi boede, så det kravlede jeg da op i. Inden min mor når at reagere springer jeg de par meter ned i sandet. Griner højt og siger sjov mor, prøv igen men det måtte jeg af en eller anden mærkelig årsag så ikke...

Anmeld

25. oktober 2013

MyLove E

Da jeg var ca 2-3 år skulle jeg til at af med bleen. Min faster havde så sådan et toilet sæde til børn. Da havde vi været henne og hente sammen med min moster og onkel. Jeg fik så lov til at bære det ind fra bilen af. Inden jeg kom til hoveddøren, ja så var sædet om min hals
Min onkel var nød til at klippe det op Så jeg måtte lære at gå på toilettet på den hårde måde

Jeg faldte i søvn ALLE steder da jeg var lille. Gyngen var det bedste sted at søvne så det var også det første sted de altid kigge efter mig.
Men en gang ledt de efter mig i en halv time. Pædagoger var ved at gå i panik, mens min mor bare sagde rolig nu vi skal bare finde ud af hvor hun sover Til sidst fandt de mig i sådan snurretop man kan ligge i. Men jeg var rulle helt sammen og så stod den op at et hjørne

Anmeld

25. oktober 2013

MorTil4<3

hihi det er da nogen gode historier

godt med lidt læsning smill

kom frisk andre

Anmeld

25. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MilleMus1988 skriver:

hihi det er da nogen gode historier

godt med lidt læsning smill

kom frisk andre

Vi var nok lidt sære i den landsby, hvor jeg voksede op: Nabodrengen og jeg havde en klub, da vi var 7-8 år gamle: POC - det stod for "patter og cykelkæder" og gik ud på at tegne frække tegninger af nøgne damer og rockertyper 

Vi havde ikke helt tjek på, hvad der helt præcist skete, når voksne var nøgne i en seng sammen, så der var altid dyne over vores storbrystede damer og deres rockerkærester - men min kammerats lillesøster ville gerne være med i klubben og tegnede som "optagelsesprøve" en meget detaljeret skitse af et samleje - hun var 5 år, og vi gad ikke have hende med, så vi regnede med, hun ville dumpe "testen". Så opløste vi klubben - pinligt at blive overgået af sådan et pattebarn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.