JA kom så i derude
vi skriver så mange guldkorn om vores børn, menn hvad med jer? har i aldrig lavet noget som bare var helt ude i hampen så jeres forældre har været ved at rive hovedet af dem selv>? hehe

lad os få en langggggggg snak igang om sjove historier så folk kan grine lidt nu de kolde dage nærmer sig

her har jeg en som jeg nok ville ønske aldrig var sket

jeg var omkring 4 år gammel.
mine forældre havde købt et kæmpe hus da jeg var 1 ½ år gammel, og nu efter et par år havde de endelig råd til at give huset en ordentligt omgang

min far gik igang med at male deres soveværelse, jeg render og leger derinde og kigger spændt på min far maler .
så kravler jeg op på en lille stige han har, og da jeg kravler ned igen råber min far PAS PÅ MALINGEN!

og en ting jeg havde lært som lille var, at råber far så skal man bare se at komme væk! så jeg hopper nærmest ned af stigen og lander med den ene fod i en MALERSPAND!!

UPS! min far råber så endnu højere og så tar jeg flugten

det værste er så at deres soveværelse er bagerst i huset sååååååååå lille mig løb gennem stuen, køkkenet, en spisestue, en gang og til sidst bryggerset og så UD

MED EN MALERSPAND OM FODEN ha ha ha
lad os bare sige at min far og mor fik deres sag for med at skulle male hele huset og lægge nye gulvtæpper overalt

tjaaa det var vist ikke så godt, men hold da op familien kan grine af det nu så mange år efter
Anmeld