Hudløst ærligt - mine tanker: Det der med at vente...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2013

CH2012

modesty skriver:

Jeg vil bare lige indskyde at bekymringer og stress i forbindelse med projekt baby IKKE spiller nogen rolle for graviditetschancen. Der er blevet lavet omfattende undersøgelser, så det er videnskabeligt bevist.

Jeg gik nemlig også rundt og bekymrede mig - og bekymrede mig så endnu mere for om det nu var alle mine bekymringer der gjorde at jeg ikke blev gravid.

Så dét behøver du i hvert fald ikke bekymre dig om. 

for at det snart lykkes for jer. 

Okay, det er jo meget rart at vide... Så behøver man ikk dunke sig selv oveni hovedet med det

Men tror faktisk jeg har hørt om det før - at der egentlig ikk er noget om det, men det er nu pudsigt hvordan man så alligevel høre om flere der er blevet gravide, den måned hvor de egentlig slappede mere af...

Men måske er vores tid bare først i 2014? Vi må se... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2013

Papillon

Jeg forstår dine tanker fuldt ud! Jeg indrømmer gerne, at der har stået tårer i mine øjne af skuffelse hver gang, jeg har stået med en negativ test i hånden - ligemeget om det var den første måned eller den ellevte. Hver måned har jeg følt symptomerne, på nær den udeblevne menstruation. Det er så frustrerende!

til dig! Håber du snart står med de magiske streger!

Anmeld

26. oktober 2013

Hullabullabulla

CH2012 skriver:

Okay... Vi har prøvet siden midten af februar, så det er jo ikk alverdens tid endnu, men det er tid for os... Så jeg håber på der snart er noget, men ja

Tillykke med graviditeten - er det nu du er gravid?

Nej ikke nu har en søn på knap 8 måneder..

Hvis der ikke er sket noget til februar kan du overveje at kontakte din læge så i kan blive udredt..

Har du forsøgt med ægløsningsteste?

Anmeld

26. oktober 2013

Masig

CH2012 skriver:

Jamen jeg tror helt sikkert på, at der er noget om det... "Desværre" er jeg vokset op med at være tålmodig i nogle bestemte situationer og give mange chancer, og er blevet skuffet mange gange i disse situationer, så jeg kan "tåle" meget - og det tror jeg kan blive et problem her, da jeg så nok vil gå langt førend jeg virkelig "rammer bunden" og føler, at nu kan jeg ikk mere og derfor vil lade det ligge... Hvis man kan sige det sådan...

Men jeg håber, at det at jeg forsøger at nyde det vi har, når jeg er rationelt tænkende og jeg ved, at vi gør hvad vi kan, samt bare sige til mig selv, at det nok skal komme (det er som at vente på jordens bedste gave), gør, at det er "godt nok" til, at det snart er vores tur... Men igen, er sikker på det nok skal komme - ville bare gerne vide hvornår  

Kan jeg godt forstå, jeg ville også gerne bare vide hvornår jeg kunne forvente de to streger... Om det så skulle tage 3 år, var ligemeget, bare jeg vidste det... Men det gør man desværre ikke, det er rigtig træls, men jeg er også helt sikker på det nok skal komme lige pludselig 

Anmeld

26. oktober 2013

et-ønske

modesty skriver:

Jeg vil bare lige indskyde at bekymringer og stress i forbindelse med projekt baby IKKE spiller nogen rolle for graviditetschancen. Der er blevet lavet omfattende undersøgelser, så det er videnskabeligt bevist.

Jeg gik nemlig også rundt og bekymrede mig - og bekymrede mig så endnu mere for om det nu var alle mine bekymringer der gjorde at jeg ikke blev gravid.

Så dét behøver du i hvert fald ikke bekymre dig om. 

for at det snart lykkes for jer. 

Du må have ret for ellers var jeg aldrig blevet gravid.

Anmeld

26. oktober 2013

CH2012

Charliepar skriver:

Jeg forstår dine tanker fuldt ud! Jeg indrømmer gerne, at der har stået tårer i mine øjne af skuffelse hver gang, jeg har stået med en negativ test i hånden - ligemeget om det var den første måned eller den ellevte. Hver måned har jeg følt symptomerne, på nær den udeblevne menstruation. Det er så frustrerende!

til dig! Håber du snart står med de magiske streger!

Ja, det er utrolig hvad skuffelsen kan gøre ved én... Tror egentlig også noget af det som "går mig på", er at jeg kan ikk kontrollere det - det er i princippet slet ikk op til mig, og det har jeg svært ved... Ment på den måde, at jeg kan ikk gøre mere, når først vi har haft sex. Så er det bare at vente...

Mange tak og i lige måde! Er det jeres første barn I forsøger at få?

Anmeld

26. oktober 2013

CH2012

Britt88 skriver:

Nej ikke nu har en søn på knap 8 måneder..

Hvis der ikke er sket noget til februar kan du overveje at kontakte din læge så i kan blive udredt..

Har du forsøgt med ægløsningsteste?

Okay

Ja, jeg har heldigvis kontakt med min læge, fordi jeg skulle undersøges for cyster, og så synes min læge, at jeg også skulle undersøges for om jeg overhovedet havde ægløsning. Det har jeg heldigvis. Nej, har ikk gjort så meget brug af ægløsning - synes det er svært at "læse" dem ordentligt, og så er jeg bange for at det bliver for meget "projekt", hvis jeg først går igang med ægløsningsteste - men kunne måske godt finde på at gøre det næste måned, hvis der ikk er noget i denne måned...

Anmeld

26. oktober 2013

CH2012

Masig skriver:

Kan jeg godt forstå, jeg ville også gerne bare vide hvornår jeg kunne forvente de to streger... Om det så skulle tage 3 år, var ligemeget, bare jeg vidste det... Men det gør man desværre ikke, det er rigtig træls, men jeg er også helt sikker på det nok skal komme lige pludselig 

Ja, lige præcis...
Jo tak, det håber vi også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.