korssting eksperter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.997 visninger
15 svar
3 synes godt om
24. oktober 2013

EnGodMor

Halløj i stuerene

Jeg har fået købt sådan et korsstingsæt, men fatter overhovedet ikke noget af det

Er der nogle som kan forklare hvordan man starter og egentlig skal Gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

JulieE

Har broderet meget da jeg var yngre, men synes det erobret svært at forklare på skrift 

Men.... Jeg har fundet denne meget udførlige tutorial. Måske kan den hjælpe dig igang 

her

Anmeld

24. oktober 2013

EnGodMor

JulieE skriver:

Har broderet meget da jeg var yngre, men synes det erobret svært at forklare på skrift 

Men.... Jeg har fundet denne meget udførlige tutorial. Måske kan den hjælpe dig igang 

her

Perfekt det var lige prpræcistjeg søgte.  

Tusinde tak.

Anmeld

24. oktober 2013

JulieE

EnGodMor skriver:

Perfekt det var lige prpræcistjeg søgte.  

Tusinde tak.

Dejligt! Hvis der opstårt nogle konkrete spørgsmål, må du endleigs krive. Så vil jeg svare efter bedste evne 

God broderi-lyst 

Anmeld

24. oktober 2013

EnGodMor

JulieE skriver:

Dejligt! Hvis der opstårt nogle konkrete spørgsmål, må du endleigs krive. Så vil jeg svare efter bedste evne 

God broderi-lyst 

Tak det er bestemt muligt, at et spørgsmål vil dukke op jeg troede det var nemt, men jeg blev da klogere

Skal man så side og tælle de små firkanter på mønstret og os på stoffet, for at ramme det rigtige sted/midten

Anmeld

24. oktober 2013

JulieE

EnGodMor skriver:

Tak det er bestemt muligt, at et spørgsmål vil dukke op jeg troede det var nemt, men jeg blev da klogere

Skal man så side og tælle de små firkanter på mønstret og os på stoffet, for at ramme det rigtige sted/midten

Jep... eller.... Stoffet kan du folde og på den måde finde midten, først på det ene led og så på det andet led. Alt efter størrelsen på mønstret, kan du nogle gange måle dig frem til midten på mønstret med en lineal 

Anmeld

24. oktober 2013

EnGodMor

JulieE skriver:

Jep... eller.... Stoffet kan du folde og på den måde finde midten, først på det ene led og så på det andet led. Alt efter størrelsen på mønstret, kan du nogle gange måle dig frem til midten på mønstret med en lineal 

Starter man så meget på, og arbejder sig ud af?

Anmeld

24. oktober 2013

JulieE

EnGodMor skriver:

Starter man så meget på, og arbejder sig ud af?

Altså starter på midten? Jeg plejer at finde midte og så tælle ud og ned og starte  et passende sted, nederst til venstre ( forstår du?)

Anmeld

24. oktober 2013

EnGodMor

JulieE skriver:

Altså starter på midten? Jeg plejer at finde midte og så tælle ud og ned og starte  et passende sted, nederst til venstre ( forstår du?)

Jeps jeg prøver at kaste mig ud i det

Anmeld

24. oktober 2013

JulieE

EnGodMor skriver:

Jeps jeg prøver at kaste mig ud i det

God fornøjelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.