negativ update på "Er desperat efter svar efter 10 mdr sygd"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2013

mogms

uhh ikke rart jeg kan kun sige du skal bare blive ved at kæmpe, lige meget hvor trælse systemet er. 

Da min mand var lille ca 10 år. var hans mor efter lægerne, det var et værre hyr. Hun blev stemplet som hysterisk osv. for det var da "intet" galt med hendes søn.

Men efter en lang kamp fik hun endelig trumfet en scanning igennem. Og pludselig var der en hær af læger der skulle se på denne scanning. ½delen af hjernen var en vandsamling/svulst som igen efter en et stykke tid blev opdaget at være en tvillingsvulst

Han blev opereret som 10 årig og igen da han var 21 år, da han fik epilepsi af det. Så min svigermor er bare den sejeste jeg kender, havde hun ikke være evig stædig, ville jeg aldrig have mødt min skønne mand.

også får du lige denne her  jeg føler så meget for dig og håber og  der findes en løsning / diagnose snart. Så en helt almindelig dagligdag kan komme igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

ano14316

Bondo skriver:

Ej, hvor lyder det ubehageligt Håber, det kommer til at gå godt, og at han slipper af med cysterne. 

Nu læste jeg lige din anden tråd. Du skal altså kræve en CT scanning. På Riget har de maga kø til scanninger og de undgår dem gerne, da de er dyre. Du skal være HELT sikker på, at de ikke gør det af sparehensyn. Hvis jeg var dig, ville jeg KRÆVE en CT scanning. Jeg ved godt, at det nok er endnu et overgreb mod dit barn, men de kan se så meget mere på en CT scanning. 

De siger at I forhold til cyster er der ingen mening i af ct skanne... 

Anmeld

24. november 2013

Mettefpigen

Hvor er det svineri!!!! Jeg ved godt at de har meget at tænke på og de gør hvad de kan, men for helvede hvor kan man blive tosset på dem.........
Håber der snart kommer en positiv opdatering

Anmeld

24. november 2013

ano14316

Mettefpigen skriver:

Hvor er det svineri!!!! Jeg ved godt at de har meget at tænke på og de gør hvad de kan, men for helvede hvor kan man blive tosset på dem.........
Håber der snart kommer en positiv opdatering

Ja der er noget frustrerende... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.