negativ update på "Er desperat efter svar efter 10 mdr sygd"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2013

Patriark

ano14316 skriver:

Ja siden jeg lavet denne tråd https://www.baby.dk/debat/228358pi1/syge-boern/er-d esperat-efter-svar-efter-10-mdr--sygdom--m--billed er-.aspx

Er der ikke sket en SKID!!! Jeg er ved at blive vanvittig af det her..

Efter vi var på sygehuset d. 3/10 fik jeg at vide at overlæge Lars Holme skulle se ham og jeg skulle bestille tid hos hans sekretær dagen efter.
Jeg brugte da 4 dage på at få fat i sekretæren og da jeg endelig kom igennem blev vi enige om at Lars skulle ringe til mig og vi tog en telefon konsultation. Da han havde været syg ville det nok tage nogen dage inden han ringede.
Da jeg efter en uge intet har hørt forsøger jeg igen at få fat i sekretæren, men da det ikke lykkedes på 2. dagen ringer jeg til ØNH (øre- næse- halsafdelingen) og de vil få Lars til at ringe til mig. Og det gør han sent om aftenen. Vi aftaler at Magnus skal ultralydsskannes igen men denne gang i deres UL-afdeling og efter han har fået noget beroligende.
Da jeg stadig ikke har modtaget nogen henvisning idag, forsøger jeg at ringe til sekretæren- behøver jeg at sige at jeg ikke kunne komme igennem. Herefter direkte til ØNH igen. De kan så gudhjælpemig fortælle at der ikke er lavet nogen henvisning endnu!!!!!
OG AT JEG SKAL RINGE TIL SEKRETÆREN I MORGEN....

Nu er der gået 21 dage med ikke en SKID!!!!!

samtidig prøver vi at leve et liv hvor der ikke hele tiden skal tænkes på sygdom og hospitaler. men det er fandme lidt svært når man skal kontrollere konstant at de gør hvad man har aftalt...

Sikke dog en lorte måde, at behandle et sygt barn og dets forældre på. Det lyder ikke rart! Sundhedsvæsnet kan være tungt at danse med.

Forresten, så tænker jeg, at du måske burde anonymisere lægens navn!?

held og lykke og god bedring til den lille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

ano14316

lotchen skriver:

Jeg ville lave en forløbsbeskrivelse og sende til afdelingsledelsen, så de får sort på hvidt en beretning om hvad deres patienter skal igennem af bureaukrati før de overhovedet kommer til kerneydelsen! 

Det snakkede jeg også med min far om idag...
Jeg prøver også at skrive ned løbende... Men det kræver også overskud, udover at skulle kontrollere at de holder deres aftaler og hele tiden spekulere på hvad han mon egentlig fejler...

Anmeld

24. oktober 2013

ano14316

Patriark skriver:

Sikke dog en lorte måde, at behandle et sygt barn og dets forældre på. Det lyder ikke rart! Sundhedsvæsnet kan være tungt at danse med.

Forresten, så tænker jeg, at du måske burde anonymisere lægens navn!?

held og lykke og god bedring til den lille.

Jeg tænkte godt på det... Men det er jo ikke ment som et person angreb, jeg er glad for hans øvrige behandling... Det er mere hele systemet... Men kan da godt være det er en god idé...

Anmeld

25. oktober 2013

klmf

ano14316 skriver:

Det snakkede jeg også med min far om idag...
Jeg prøver også at skrive ned løbende... Men det kræver også overskud, udover at skulle kontrollere at de holder deres aftaler og hele tiden spekulere på hvad han mon egentlig fejler...

Jeg ved godt det tager af et overskud som du selvfølgelig helst vil bruge på ungerne. Vi har bare så godt af at få nogle beskrivelser af vores arbejdsgange og svage sider fra vores 'kunder' engang i mellem. Jeg oplever, at de bliver taget seriøst. Jeg tager det altid til mig, hvis jeg læser noget om vores måde at agere på. 

Anmeld

25. oktober 2013

ano14316

lotchen skriver:

Jeg ved godt det tager af et overskud som du selvfølgelig helst vil bruge på ungerne. Vi har bare så godt af at få nogle beskrivelser af vores arbejdsgange og svage sider fra vores 'kunder' engang i mellem. Jeg oplever, at de bliver taget seriøst. Jeg tager det altid til mig, hvis jeg læser noget om vores måde at agere på. 

Når der hele er overstået vil jeg sammenfatte en skrivelse, og håbe den bliver læst...

Anmeld

23. november 2013

lucas<3

hvordan går det med ham ?
fik i ham skannet ?

Anmeld

24. november 2013

ano14316

lucas<3 skriver:

fik i ham skannet ?

Hej... 

Han skal opereres på tirsdag igen.. men vi har fået lidt flere svar om hvorfor det bliver ved.. og.Det er udløbere fra den første cyste, som man ikke kan se før de vokser... 

Nu vil de operere ham både indefra og udefra og fjerne resten af tungebenet..

Anmeld

24. november 2013

ano14316

lucas<3 skriver:

fik i ham skannet ?

Hej... 

Han skal opereres på tirsdag igen.. men vi har fået lidt flere svar om hvorfor det bliver ved.. og.Det er udløbere fra den første cyste, som man ikke kan se før de vokser... 

Det betyder så at vi skal være indlagt lidt flere dage da han skal genlærer at synke uden.. og han er blevet operet inde i halsen.. 

Anmeld

24. november 2013

lucas<3

ano14316 skriver:

Hej... 

Det betyder så at vi skal være indlagt lidt flere dage da han skal genlærer at synke uden.. og han er blevet operet inde i halsen.. 

held og lykke med det på tirsdag og god bedring med ham..

Anmeld

24. november 2013

Bondo

Ej, hvor lyder det ubehageligt Håber, det kommer til at gå godt, og at han slipper af med cysterne. 

Nu læste jeg lige din anden tråd. Du skal altså kræve en CT scanning. På Riget har de maga kø til scanninger og de undgår dem gerne, da de er dyre. Du skal være HELT sikker på, at de ikke gør det af sparehensyn. Hvis jeg var dig, ville jeg KRÆVE en CT scanning. Jeg ved godt, at det nok er endnu et overgreb mod dit barn, men de kan se så meget mere på en CT scanning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.