Klapvogn med vendbart styr eller baby jogger? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2013

lineog4

Jeg har haft med vendbar styr til alle mine og de har næsten boet i dem  det har været den trygge base hvor fra man enten kunne beskue verden når man ville det eller have en lang snak med mor/far når man ville det. Og ja egentlig når jeg tænker over det har det oftest været med ansigt mod mor/far der har været brugt så vi kunne opleve tingene sammen. 

Jeg kan sagtens dem når de sidder den anden vej, men de kan ikke se mig - kun høre mig og de har nydt trygheden ved at kunne se mig i forskellige situationer. 

Du kunne jo købe brugt/billigt og have begge ting hvis det er fordi du vil løbe også - der er ufattelig mange af de med vendbart styr til salg (har jeg set fordi jeg selv skal sælge vores og den drukner i mængden).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

tarkoflen

Laulund87 skriver:

Jeg ville til enhver tid vælge vendbart styr!

Det havde vi og brugte det rigtig meget. Når solen stod lige på hende kunne vi vende styret så hun sad i skygge og ikke fik solen i øjnene. Det samme med når hun sov, der er det ikke rart at solen bager på en. Om vinteren synes jeg også det var rart at hun kunne vende så vinden ikke stod lige på hende. Så er der selvfølgelig også det med at man kan vende så man kan snakke sammen

Tak for dit svar

Hvilken vogn har l og hvad har l været glade for ved den, og er der noget l synes mangler?

Anmeld

24. oktober 2013

tarkoflen

lineog4 skriver:

Jeg har haft med vendbar styr til alle mine og de har næsten boet i dem  det har været den trygge base hvor fra man enten kunne beskue verden når man ville det eller have en lang snak med mor/far når man ville det. Og ja egentlig når jeg tænker over det har det oftest været med ansigt mod mor/far der har været brugt så vi kunne opleve tingene sammen. 

Jeg kan sagtens dem når de sidder den anden vej, men de kan ikke se mig - kun høre mig og de har nydt trygheden ved at kunne se mig i forskellige situationer. 

Du kunne jo købe brugt/billigt og have begge ting hvis det er fordi du vil løbe også - der er ufattelig mange af de med vendbart styr til salg (har jeg set fordi jeg selv skal sælge vores og den drukner i mængden).

Tak for dit svar, jeg tror også jeg hælder mest til en med vendbart styr! Synes der er mange fordele, og jeg sad faktisk og tænkte på at købe brugt og så evt overveje at købe begge dele, så vi også har en man kan løbe med.

Hvilken vogn har du og er der noget du ikke ville undvære eller har manglet?

Anmeld

24. oktober 2013

Laulund87

tarkoflen skriver:

Tak for dit svar

Hvilken vogn har l og hvad har l været glade for ved den, og er der noget l synes mangler?

Den er lige blevet solgt, men vi havde en Teutonia Mistral til ca 4000 kr.

En rigtig god vogn som kan lægges helt ned i sædet, vendbart styr og store brede hjul. Den var vi mega glade for, mest pga de 3 ting

Lægger billede ind

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2013

lineog4

tarkoflen skriver:

Tak for dit svar, jeg tror også jeg hælder mest til en med vendbart styr! Synes der er mange fordele, og jeg sad faktisk og tænkte på at købe brugt og så evt overveje at købe begge dele, så vi også har en man kan løbe med.

Hvilken vogn har du og er der noget du ikke ville undvære eller har manglet?

V har haft en emmaljunga Xerox til alle børnene - vi har haft to da den ene blev ødelagt på en flyrejse (heldigvis dækkede forsikringen så vi kunne købe en splinter ny )

Nu laves de i en lettere model med to hjul sammen foran så den nemmere drejer kan måske være en fordel - har dog så fået en paraply agtig der gør det og jeg synes det er alt for hårdt for mine håndled hele tiden at skulle holde en lige, men det er jo nok en smagssag.

eneste minus ved den vogn er kalechen hurtig blive slap - ellers har jeg været tilfreds og ville nok købe den samme igen trods kalechen.

Anmeld

24. oktober 2013

tarkoflen

Laulund87 skriver:

Den er lige blevet solgt, men vi havde en Teutonia Mistral til ca 4000 kr.

En rigtig god vogn som kan lægges helt ned i sædet, vendbart styr og store brede hjul. Den var vi mega glade for, mest pga de 3 ting

Lægger billede ind

Tusind tak for dit svar

Er der slet ikke noget, du synes skulle være anderledes eller som du manglede?

Har en bekendt, der har haft en tetonia, som synes kalechen faldte tilbage, når man lagde den helt ned, har du oplevet det?

Anmeld

24. oktober 2013

Laulund87

tarkoflen skriver:

Tusind tak for dit svar

Er der slet ikke noget, du synes skulle være anderledes eller som du manglede?

Har en bekendt, der har haft en tetonia, som synes kalechen faldte tilbage, når man lagde den helt ned, har du oplevet det?

Nej det synes jeg faktisk ikke Hmm nej det er heller ikke noget jeg har oplevet

Anmeld

24. oktober 2013

tarkoflen

lineog4 skriver:

V har haft en emmaljunga Xerox til alle børnene - vi har haft to da den ene blev ødelagt på en flyrejse (heldigvis dækkede forsikringen så vi kunne købe en splinter ny )

Nu laves de i en lettere model med to hjul sammen foran så den nemmere drejer kan måske være en fordel - har dog så fået en paraply agtig der gør det og jeg synes det er alt for hårdt for mine håndled hele tiden at skulle holde en lige, men det er jo nok en smagssag.

eneste minus ved den vogn er kalechen hurtig blive slap - ellers har jeg været tilfreds og ville nok købe den samme igen trods kalechen.

Skønt med en helt ny vogn, men træls at skulle undvære den

Jeg tror ikke jeg vil have svingbare hjul, for det er noget bøvl at køre med, hvis man vender styret

Jeg vil have jeres model i tankerne og måske man er heldig at de har ændret kalechen, så den ikke bliver slap

Anmeld

24. oktober 2013

lineog4

tarkoflen skriver:

Skønt med en helt ny vogn, men træls at skulle undvære den

Jeg tror ikke jeg vil have svingbare hjul, for det er noget bøvl at køre med, hvis man vender styret

Jeg vil have jeres model i tankerne og måske man er heldig at de har ændret kalechen, så den ikke bliver slap

Den er i hvert fald god - og som sagt der er en masse brugte og ti, okay priser. Da vi skulle have i tidernes morgen var de ikke til at finde brugt.

Anmeld

24. oktober 2013

lycly

tarkoflen skriver:

Ja jeg er lige så stille begyndt at overveje, hvilken klapvogn vi skal have, og jeg overvejer meget, om det skal være en med vendbart styr, hvilket jeg hælder mest til, eller det skal være en baby jogger, som jeg også synes er lækker, men jeg er træt af, at jeg ikke kan vende Thea, så jeg kan snakke med hende, når vi går...

Hvilke klapvogn har l og hvad ville l vælge?

Vi har en klapvogn der vender ligesom en babyjogger og Julia elsker at sidde og kigge ud men jeg kunne godt tænke mig at have muligheden for at vende hende om
Så til lillebror har vi en klapvogn med vendbart styr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.