Jeg valgte selv en babyjogger, mest for at skåne mine håndled. Selvom jeg godt kan mangle den der øjenkontakt jeg havde til mit barn ligesom vi havde da han var i barnevogn. Men børn skal jo frem i verden, vende næsen fra mor, lære nogle ting selv, blive uafhængig, etc. og det at et barn er vendt mod verden når de kommer k klapvognsalderen, er med til, tror jeg, at styrke deres selvværd.
Så en klapvogn er for mig et transportmiddel som skal hjælpe mig med at transportere mit barn og nogle ting lettest fra A til B. Så du skal jo vælge den du føler der gør det lettest for dig at.
Gå med i butikker, tage med i bilen, bussen, toget.
ydermere skal der tænkes på længden i selve vognen, kan barnet sove i den. Er der plads til pusletaske, egne ting. En pose med indkøb. Hvor meget kan den holde til. Hvor holdbart er materialerne. Hvirdan er den for dig at gå med, er den justerbar, belaster den din ryg hvis du vælger en man skal løfte op i eks. Bussen. Hvordan er selen indvendig? Hvad er hjulene lavet af. Hvad passer bedst ind i jeres rutiner.
Der er fordele og ulemper ved alle vogne. Og dermed når det er sagt at en baby jogger er det bedste valg for mig, gør ikke at det nødvendigvis er det bedste valg for dig
Anmeld