Kunne du vise dig mere eller mindre nøgen i et blad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2009

Kvindemin

Eva skriver:

apropos mine planer og tanker-griner-

Men kunne du....og kom gerne med jeres tanker omkring det...jeg tager intet personligt eller som et angreb, da jeg regner med at alle skriver ud fra hvad de selv kunne og ville-smiler

Knus Eva..som synes det er sjovt at man intet problem har med at vise sig på standen eller i svømmehallen feks..

Du ve' jo godt hva' svaret er her do'

Men lige noget andet, hvor er den kode til billeder smukke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Zeta

ka-ri-na skriver:

for det første er min krop noget min  kæreste skal se på og ikke noget hele DK skal se... for det andet har jeg slet ikke selvtillid nok :0)

så nej.... det kunne jeg aldrig finde på ;0)

Helt enig der! Der er grænser for eksponering, og der er forskel på et blad og en badestrand *LOL*

Anmeld

23. juli 2009

Honningblomst

Zeta skriver:

Helt enig der! Der er grænser for eksponering, og der er forskel på et blad og en badestrand *LOL*

For mig handler det om hvorfor jeg gør det...og det er sørme ikke for at stå og se lækker ud...med ar på mave og bryster....så havde jeg nok også valgt et andet blad end det jeg har...her ved jeg at jeg rammer præcis den målgruppe som vil have gavn og glæde af min historie....og dem der læser det brev er jo ikke dig eller andre mandfolk-smiler
Knus Eva...

Anmeld

24. juli 2009

Nanna1985

Nej ville aldrig udstille mig selv i et blad på den måde..

Er ligeglad med hvad andre gør og vil, men jeg ville ikk selv gøre det..

Anmeld

24. juli 2009

Betina88

Jeg ville slet ikk' gøre det .. Folk ska' ikk' se min krop , hvis jeg var tynd til det ..

Min krop tilhøre kun min kæreste og ingen andre steder ..

Anmeld

24. juli 2009

Lullaby

Før jeg fik børn, ja sagtens. Nu synes jeg det er forkert at vise sig frem til fremmede som i div. blade når man samtidig er rollemodel og mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.