Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eva skriver: apropos mine planer og tanker-griner-Men kunne du....og kom gerne med jeres tanker omkring det...jeg tager intet personligt eller som et angreb, da jeg regner med at alle skriver ud fra hvad de selv kunne og ville-smilerKnus Eva..som synes det er sjovt at man intet problem har med at vise sig på standen eller i svømmehallen feks..
apropos mine planer og tanker-griner-Men kunne du....og kom gerne med jeres tanker omkring det...jeg tager intet personligt eller som et angreb, da jeg regner med at alle skriver ud fra hvad de selv kunne og ville-smilerKnus Eva..som synes det er sjovt at man intet problem har med at vise sig på standen eller i svømmehallen feks..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ka-ri-na skriver:for det første er min krop noget min kæreste skal se på og ikke noget hele DK skal se... for det andet har jeg slet ikke selvtillid nok :0)så nej.... det kunne jeg aldrig finde på ;0)
Zeta skriver:Helt enig der! Der er grænser for eksponering, og der er forskel på et blad og en badestrand *LOL*
For mig handler det om hvorfor jeg gør det...og det er sørme ikke for at stå og se lækker ud...med ar på mave og bryster....så havde jeg nok også valgt et andet blad end det jeg har...her ved jeg at jeg rammer præcis den målgruppe som vil have gavn og glæde af min historie....og dem der læser det brev er jo ikke dig eller andre mandfolk-smilerKnus Eva...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128