Kunne du vise dig mere eller mindre nøgen i et blad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2009

Ni-ko-li-ne

for det første er min krop noget min  kæreste skal se på og ikke noget hele DK skal se... for det andet har jeg slet ikke selvtillid nok :0)

så nej.... det kunne jeg aldrig finde på ;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

ivfmarie

Ja, hvis.. jeg så ud som dig!

Anmeld

23. juli 2009

Heidi.

Kort og godt.. NEJ.. Det er jeg for genert til.. Men GO til dem der tør..

Anmeld

23. juli 2009

FrkT

Absolut ja, HVIS jeg altså havde kroppen til det

Anmeld

23. juli 2009

Ox.

ka-ri-na skriver:

for det første er min krop noget min  kæreste skal se på og ikke noget hele DK skal se... for det andet har jeg slet ikke selvtillid nok :0)

så nej.... det kunne jeg aldrig finde på ;0)

Den melder jeg mig også ind under!

Anmeld

23. juli 2009

Cris

Det ved jeg faktisk ikke. Først skulle jeg forstille mig, at jeg skulle have en krop til det... Den har jeg ikke. Og hvis jeg havde den, ville jeg? Hmmm... det tror jeg ikke, jeg har ikke behov for at vise mig frem på den måde. Jeg tror, at ville bare bruge mere penge på tøjet og være meget mere "synlig" til de andre til hver dag, men ikke nødvendigvis nøgen... Men det er så en urealistisk situation for mig, netop for min krop er ikke especielt, at jeg aldrig faktisk har tænkt på det. Men jeg har hellere ikke noget mod dem der gør det. Vi er herrer til vores krop og vi gøre, hvad der passer os bedst med den

Anmeld

23. juli 2009

Mca<3

Jo turde godt  Er endelig hamrende stolt over min krop ,,   Man kan ikke se jeg har født 3 unger .. MEENNN   ville aldrig gøre det ,, Min krop skal kun beundres af en ,,, og det er ham jeg er i et forhold med ,,,,

Anmeld

23. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Nej, det ville jeg aldrig nogensinde turde
Jeg ville være alt for genert, og bange for hvad omgivelserne ville sige til det. Og så  bliver jeg nok aldrig helt tilfreds med min krop, og derfor ville jeg aldrig udstille den i et blad. 
Men jeg synes det er super fedt at nogen tør, og synes virkelig de er seje

Anmeld

23. juli 2009

Lise

ALDRIG!!! Lige gyldigt om jeg syntes jeg havde The Body, eller om jeg er gravid og fedladen som nu
Jeg ville simpelthen gå ALT for meget op i hvad min tante, mine kolleger, bekendtskaber mv. ville tænke... I øvrigt dur det ikke i forhold til mit arbejde, hvis nogle kunder skulle se mig...

Men AL respekt til de der tør (i en god sags tjeneste). Jeg læser nogle gange magasinet Q, og der er det dejlgt at se at alle slags kvinder tør vise hvordan de ser ud...

Anmeld

23. juli 2009

Honningblomst

Lise skriver:

ALDRIG!!! Lige gyldigt om jeg syntes jeg havde The Body, eller om jeg er gravid og fedladen som nu
Jeg ville simpelthen gå ALT for meget op i hvad min tante, mine kolleger, bekendtskaber mv. ville tænke... I øvrigt dur det ikke i forhold til mit arbejde, hvis nogle kunder skulle se mig...

Men AL respekt til de der tør (i en god sags tjeneste). Jeg læser nogle gange magasinet Q, og der er det dejlgt at se at alle slags kvinder tør vise hvordan de ser ud...

Præcis...det blad gør så meget for at almindelige kvinder skal få det godt med dem selv...smiler-

Jeg kan ikke komme i tanke om nogen der ikke har set min mave og bryster, så det har jeg slet ikek tænkt over...måske igen fordi det er det der er lavet og ikke mig de ser..svært at forklare-smiler
Men håber det kan give et spark og inspiration til andre at jeg gør det-smiler
Knus Eva...som jo stadig ligner en gammel kone på 34 år og det er jeg sørme stolt ved-...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.