facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2013

Trekløver(:

--Line.. skriver:

ville i ligge et billed ud på face af jeres barn, hvis det ikke have noget tøj på. man lagde på maven?

Nej absoulut ikke. Ingen billeder af min datter uden tøj på andet end til vores eget fotoslbum ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

AnthonsMor

--Line.. skriver:

ville i ligge et billed ud på face af jeres barn, hvis det ikke have noget tøj på. man lagde på maven?

Ikke med bar nummer

Men hvis der er ble på, så ja!

En bar overkrop kan vidst ikke skade så meget, og det er begrænset hvad man ser

Anmeld

23. oktober 2013

Bshizzle

JA! 

Bare man ikke kan se kønsdelene, så kan jeg ikke se det forkerte i det 

Anmeld

23. oktober 2013

L&V

Ja det ku jeg godt. Vi har billeder af laura der ligger på skind med bar mås da hun var 3måneder.. det er da for sødt og harmløst

Anmeld

23. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
modesty skriver:

JA, det ville jeg, og har jeg også gjort.

Jeg går ikke ind for et samfund hvor vi seksualiserer vores børns kroppe på grund af pædofilifrygt.

Børns kroppe er uskyldige og jeg vil insistere på at behandle dem som sådan.

Helt enig! 

Anmeld

23. oktober 2013

Mor og meget mere

--Line.. skriver:

jeg er nemlig af samme mening.
men jeg vil stadig være ked af hvis der kom debat, omkring mit barn og mig.

Og det forstår jeg godt - men hvor er vi henne, når frygten for andres pædofilifrygt får os til at agere mod det, vi finder uskyldigt og naturligt? 

Anmeld

23. oktober 2013

C-Dog

Nej. Men ikke pga pædofil frygt eller nøgen sarthed. Simpelthen fordi jeg ville ha været meget ked af hvis mine baby billeder var at finde på nettet, så jeg vil ikke tvinge mine børn til at vokse op og se deres billeder på nettet. Hverken med eller uden tøj. :-)

Anmeld

23. oktober 2013

Mor og meget mere

C-Dog skriver:

Nej. Men ikke pga pædofil frygt eller nøgen sarthed. Simpelthen fordi jeg ville ha været meget ked af hvis mine baby billeder var at finde på nettet, så jeg vil ikke tvinge mine børn til at vokse op og se deres billeder på nettet. Hverken med eller uden tøj. :-)

Det argument kan jeg sagtens følge. Mine børn har også bedt mig slette enkelte fotos af dem - ikke pga. nøgenhed, men fordi, de mente, at de så "kiksede" ud. 

Anmeld

23. oktober 2013

Benjamins'mor

--Line.. skriver:

Spædbarn ja, ellers nej.

Anmeld

23. oktober 2013

--Line..

jeg blev enig med mig selv om, at dem jeg synes som skulle se billedet. må få billedet i en ramme.

jeg må passe på mit barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.