Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
--Line.. skriver: ville i ligge et billed ud på face af jeres barn, hvis det ikke have noget tøj på. man lagde på maven?
ville i ligge et billed ud på face af jeres barn, hvis det ikke have noget tøj på. man lagde på maven?
nej aldrig
Nej ville jeg ikke... Er imod mig at ligge sådanne billeder ud.
--Line.. skriver: nemlig.. tænkte jeg også selv, da jeg var ved at sætte den ind som cover billed. at det ville nok være upassende, Men - det er nemlig kun lidt af den ene balde man kan se. altså den ene side af hans krop.
nemlig.. tænkte jeg også selv, da jeg var ved at sætte den ind som cover billed. at det ville nok være upassende, Men - det er nemlig kun lidt af den ene balde man kan se. altså den ene side af hans krop.
Nej ligger hverken billeder ind hvor der er nøgenhed eller let påklædning
JA, det ville jeg, og har jeg også gjort.
Jeg går ikke ind for et samfund hvor vi seksualiserer vores børns kroppe på grund af pædofilifrygt.
Børns kroppe er uskyldige og jeg vil insistere på at behandle dem som sådan.
jeg har lagt dette på facebook engang..
modesty skriver: JA, det ville jeg, og har jeg også gjort. Jeg går ikke ind for et samfund hvor vi seksualiserer vores børns kroppe på grund af pædofilifrygt. Børns kroppe er uskyldige og jeg vil insistere på at behandle dem som sådan.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128