Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kaufie skriver:Wauw - det er noget af en forvandling for din mave.Må indrømme jeg hele tiden har tænkt "hvor slemt kan det lige være??" Du ser jo så godt ud på profilbilledet - så kunne jeg ikke forestille mig, at din mave kunne se sådan ud . Kan godt forstå du var træt af den - og nu er glad for resultatet.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
saxi skriver:WAUW Eva... Altså er så imponeret over din smukke mave... Kan ikke sige mere en WAAAUUUUW....!!! - og det er da helt vildt hva der er sket siden hævelsen er faldet (og -2½kg) rigtigt tydeligt at se forskelllen på billede 1 og 3 (tror nok det var de 2 billeder)Er også så spændt på at høre videre om dine blad-planer...Knus -og rigtig god dag til dig
Harfeletten skriver:WOOW Eva .. Sikke en forandring ! :ODet kan jeg dælme godt forstå du er glad for, hvor ser det fantastisk ud ! Rigtig mange gange tillykke med det .. Nu er du jo dobbel så smækker
Gryer skriver:WAUW!!!! Hvor er du dog smuk!!!Gry
Hvor er du sød...tak..det er i hvert fald pyntet på min gamle slidte 34 årige krop..mere kan jeg nok ikke forvente-smilerKnus..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128