Til alle de nysgerrige(mavebilleder) andre springer over..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.681 visninger
46 svar
0 synes godt om
23. juli 2009

Honningblomst

for der er nok en del der er TRÆT af min dumme mave-smiler

Men jer der er nysgerrige....har lagt billeder ind fra i dag..har tabt 2½ kilo siden sidste billeder og så er maven ikke så hævet mere...koden er den samme, så kik hvis det er...

Knus Eva...som SAVNER sin motion...øvøv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2009

Kaufie

Jeg vil gerne kigge - men fik kke koden sidst.

Anmeld

23. juli 2009

Jules

Eva skriver:

for der er nok en del der er TRÆT af min dumme mave-smiler

Men jer der er nysgerrige....har lagt billeder ind fra i dag..har tabt 2½ kilo siden sidste billeder og så er maven ikke så hævet mere...koden er den samme, så kik hvis det er...

Knus Eva...som SAVNER sin motion...øvøv...

Det ser supoer godt ud Eva

Anmeld

23. juli 2009

Cris

Den ser super ud!!!!

Den der fedt der blev suget fra din mave og hofter, er det er fedt som ikke er til at brænde? Er det så en fedt der gerne ville bo hos dig og du kunne ikke af med den?

Anmeld

23. juli 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Den ser super ud!!!!

Den der fedt der blev suget fra din mave og hofter, er det er fedt som ikke er til at brænde? Er det så en fedt der gerne ville bo hos dig og du kunne ikke af med den?

Både og....dvs det på mine yderlår det var fedt der lå dybt fra jeg var tyk og det ville jeg aldrig kunne have trænet væk..enten leve med det eller få det suget.
Det der blev taget på hofter og talje, det var så lidt, men for at gøde maven pæn og som en helhed, når nu der blev taget lidt hud...så jeg lod Anna gør som hun syntes ville give det bedste resultat.
Jeg kan først se det endelige resultat at fedtsugningen efter et halvt år og der er en risiko for at jeg lige skal have suget lidt mere...
Knus og tak..

Anmeld

23. juli 2009

Kaufie

Wauw - det er noget af en forvandling for din mave.

Må indrømme jeg hele tiden har tænkt "hvor slemt kan det lige være??" Du ser jo så godt ud på profilbilledet - så kunne jeg ikke forestille mig, at din mave kunne se sådan ud . Kan godt forstå du var træt af den - og nu er glad for resultatet.

Anmeld

23. juli 2009

Mathilde

Jeg vil også gerne se din smukke mave vil du sende koden?

Knus

Anmeld

23. juli 2009

Valle81

Kære Eva:0)

Jeg er simpelthen så nysgerrig for at se din smukke mave:0)

Knus

Christina

Anmeld

23. juli 2009

saxa

WAUW Eva... Altså er så imponeret over din smukke mave... Kan ikke sige mere en WAAAUUUUW....!!! - og det er da helt vildt hva der er sket siden hævelsen er faldet (og -2½kg) rigtigt tydeligt at se forskelllen på billede 1 og 3 (tror nok det var de 2 billeder)
Er også så spændt på at høre videre om dine blad-planer...

Knus -og rigtig god dag til dig

Anmeld

23. juli 2009

Harfeletten

Jeg vil også RIGTIG gerne se, men har desværre ikke fået koden ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.