Dem der får taget deres penge trods sygdom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2013

Mettefpigen

jydeinden skriver:

så vidt jeg har forstået det, så bliver ALLE ramt af den gensidige forsørgerpligt, om du er rask eller syg, spiller ingen rolle der, det er ene og alene din indtægt, og så din alder.

og fordi reformen først træder i kraft fra januar vil du få en fuld kh, dvs omkring 13.000 før skat, så vidt jeg husker

13000 er for enlig forsørger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2013

isabellasmor

Mettefpigen skriver:

Nej det kan det ikke være, for det er det min mand får pt. 

Anmeld

24. oktober 2013

Mettefpigen

isabellasmor skriver:

øog

Nej det kan det ikke være, for det er det min mand får pt. 

Mærkeligt fordi normalt ligger det på 10500 og det fik jeg også inden jeg blev enlig ... og da jeg blev enlig fik jeg 13000....

Anmeld

24. oktober 2013

isabellasmor

Mettefpigen skriver:

Mærkeligt fordi normalt ligger det på 10500 og det fik jeg også inden jeg blev enlig ... og da jeg blev enlig fik jeg 13000....

Ja det lyder mærkeligt så . Min mand har ca 10000 lige ud, udbetalt. Men altså 13000 før skat 

Anmeld

24. oktober 2013

jydeinden

Mettefpigen skriver:

min kæreste fik 13.000 før skat, og han ikke enlig forsøger han er forsøger i og med han har et barn i pleje han betaler børnepenge til.

henviser gerne til borger.dk hvor der også står at så snart du er forsøger hedder satsen 13.900 før skat

Anmeld

24. oktober 2013

Mettefpigen

jydeinden skriver:

min kæreste fik 13.000 før skat, og han ikke enlig forsøger han er forsøger i og med han har et barn i pleje han betaler børnepenge til.

henviser gerne til borger.dk hvor der også står at så snart du er forsøger hedder satsen 13.900 før skat

Det er bare hvad jeg har oplevet ;-) jeg fik bare først 13000 da jeg blev enlig...

Anmeld

25. oktober 2013

LineSchack

Jeg er i gruppen aktivitets parat. Plus jeg er enlig forsørger for min lille datter og jeg for præcis det samme som jeg gør nu. Måske plus 200. Jeg fik afvide at aktivitetsparat betyder at det er sagsbehandlerns job sammen med en selv at blive klar til en aktivitet om det så tagr 10 år. Jeg skal derind hver 3 mdr og snakke om hvad jeg realistisk set ville kunme gennemfører af udd om nogle år. 

Anmeld

25. oktober 2013

LineSchack

Mettefpigen skriver:

Min datters far som ikke ser hende for også 13000 før skat. Total uretfærdigt og underligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.