Først skønt I fandt en måde der hjalp og lidt magi er jo fantastisk - hellere magi end en psykolog 
Og ikke til dig TS men til nogen svar - pas på ikke at gøre noget der egentlig er meget normalt til noget særligt. Jeg har mødt mange børn der ikke blomstrer foran et publikum og mange der gør - nogen nægter fuldstændig og andre er ikke til at stoppe. Det essentielle er at møde dem der hvor de er og ikke gøre det til et problem eller noget særligt - men alene bare en ærlig sag hvor vi jo alle er forskellige.
Og så til TS synes det lyder som du gør så meget rigtigt og lytter til din datter. Og det er fantatisk din datter selv kan sætte ord på hun vil have mere hjælp og du så giver det. Sætter hun ikke selv ord på er det jo ikke sikkert det er et problem for hende - forstået på den måde det kan være hun slet ikke hAr lyst til at optræde.
synes vi voksne er hurtige til at sætte fokus på noget vi ser som et problem. Jeg har en dreng der aldrig ville ønske at stå foran et publikum og hvad så - han er ikke hæmmet af det har bare ikke det drive. Derimod har jeg en datter der vokser foran et publikum... Jeg hAr en datter der har svært ved at stå ved sine meninger over for sine venner, man kunne sige og hvad så, men det kan jeg ikke for hun har bedt om min hjælp til at ændre det....
Anmeld