Vis mig jeres tallerkener?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Jeg har Royal Copenhagen hvid riflet.. Elsker det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

@BRUGER

CroQuis skriver:

Vi ønsker os nogle nye tallerkener til jul, men for ikke "bare" at få, vil jeg gerne ønske mig nogle specifikke.. Vi har i forvejen "rester" af 3 forskellige slags, og kunne da godt tænke mig noget mere ens, så vi kan komme af med dette cirkus 

I må gerne vise billede af både middags-, frokost- og dyb tallerken og meget meget gerne link til hvor de købes eller i mindste tilfælde, hvad de hedder, så det er muligt at finde dem 

Var der noget specielt der gjorde at i valgte dén tallerken eller bare pga udseende?

Spændt på hvad i har 

Vi har det her sæt. Og så bare noget andet bestik som er pænere, og som passer bedre til..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. oktober 2013

Blirnokaldrigfru

Vi har rosendahl grand cru til hverdag og Royal Copenhagen hvidriflede til fest

Anmeld

23. oktober 2013

Noahmor

CroQuis skriver:

Vi ønsker os nogle nye tallerkener til jul, men for ikke "bare" at få, vil jeg gerne ønske mig nogle specifikke.. Vi har i forvejen "rester" af 3 forskellige slags, og kunne da godt tænke mig noget mere ens, så vi kan komme af med dette cirkus 

I må gerne vise billede af både middags-, frokost- og dyb tallerken og meget meget gerne link til hvor de købes eller i mindste tilfælde, hvad de hedder, så det er muligt at finde dem 

Var der noget specielt der gjorde at i valgte dén tallerken eller bare pga udseende?

Spændt på hvad i har 

Til hverdag har vi bare nogle billige hvide firkantede fra Bilka, tror det er atelier. 

og så har vi til 18 fra Piet Hein i frokost, dyb, middag og kagetallerken. Har så også fade og skåle derfra. Har fået det meste i gave fra mine forældre. 

hvis det stod til mig havde vi mega mussel, men kæresten synes ikke det er pænt. 

Anmeld

23. oktober 2013

jydeinden

vi har to forskellige.. og så et fint jeg fik af min farmor.. men ønsker mig le creuset i rød

Anmeld

23. oktober 2013

CroQuis

Francisca skriver:

http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/70176675/

vi har denne serie fra ikea. 

Sys de var fede og perfekte til alm hverdagsbrug

Hvordan er de i opvaskemaskinen, når de er firkantede og med de buer i hjørnerne  

Anmeld

23. oktober 2013

CroQuis

Lucky05 skriver:

Jeg har rosendahl grand cru tallerkner. (IKKE model soft) 

de koster mellem 100 og 140 kr stykket. jeg syntes de er kanon flotte og de er til at betale . hvilket jeg lagde vægt på, da jeg ville bruge dem til hverdag, og ikke ærge mig hvis en går i stykker.. Køber ikke service, for at det kun skal bruges ved særlige lejligheder  

Altså denne?

http://kopk.dk/grand-cru-tallerken-23-cm

Ser ud som om der er lidt mønster i den, men lidt svært at se ud fra billedet?? 

Nej vi skal bestemt heller ikke have et fint testel, der kun må bruges ved særlige lejligheder.. Det skal bruges til hverdag, være pænt og skal kunne tåle opvaskemaskinen 

Anmeld

23. oktober 2013

CroQuis

Mor og meget mere skriver:

Vi har rustikke, mørkeblå tallerkner fra Ikea som hverdagssupplement til mit arvede musselmalede stel - valgt udelukkende, fordi de skal matche det musselmalede. 

Okay, det var nu også meget smart 

Anmeld

23. oktober 2013

CroQuis

JulieE skriver:

Vi har de her tallerkner fra Höganes. Desværre er den grå farve meget svær at finde fortiden 

Edit: Kan ikke få billedet uploadet. Jeg prøver lige imorgen igen 

Glæder jeg mig til at se 

Anmeld

23. oktober 2013

CroQuis

Tranebaer skriver:

Har de her fra Crate&Barrel. Kan nok ikke fås i Danmark, men de har en webshop Ved ikke hvad det koster med fragt+told fra USA, men tallerknerne i sig selv er billige. Elsker dem. Har dog ikke koppen på billedet, den er grim 

Edit: Er jeg den eneste der ikke kan se mit eget billede?

Jeg kan desværre heller ikke se billedet 

Hehe, kaffekopper bruger vi også kun til gæster, så det er ikke noget vi ser på til hverdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.