Vis mig jeres tallerkener?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.793 visninger
42 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. oktober 2013

CroQuis

Vi ønsker os nogle nye tallerkener til jul, men for ikke "bare" at få, vil jeg gerne ønske mig nogle specifikke.. Vi har i forvejen "rester" af 3 forskellige slags, og kunne da godt tænke mig noget mere ens, så vi kan komme af med dette cirkus 

I må gerne vise billede af både middags-, frokost- og dyb tallerken og meget meget gerne link til hvor de købes eller i mindste tilfælde, hvad de hedder, så det er muligt at finde dem 

Var der noget specielt der gjorde at i valgte dén tallerken eller bare pga udseende?

Spændt på hvad i har 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

Lucky05

CroQuis skriver:

Vi ønsker os nogle nye tallerkener til jul, men for ikke "bare" at få, vil jeg gerne ønske mig nogle specifikke.. Vi har i forvejen "rester" af 3 forskellige slags, og kunne da godt tænke mig noget mere ens, så vi kan komme af med dette cirkus 

I må gerne vise billede af både middags-, frokost- og dyb tallerken og meget meget gerne link til hvor de købes eller i mindste tilfælde, hvad de hedder, så det er muligt at finde dem 

Var der noget specielt der gjorde at i valgte dén tallerken eller bare pga udseende?

Spændt på hvad i har 

Jeg har rosendahl grand cru tallerkner. (IKKE model soft) 

de koster mellem 100 og 140 kr stykket. jeg syntes de er kanon flotte og de er til at betale . hvilket jeg lagde vægt på, da jeg ville bruge dem til hverdag, og ikke ærge mig hvis en går i stykker.. Køber ikke service, for at det kun skal bruges ved særlige lejligheder  

Anmeld

22. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
CroQuis skriver:

Spændt på hvad i har 

Vi har rustikke, mørkeblå tallerkner fra Ikea som hverdagssupplement til mit arvede musselmalede stel - valgt udelukkende, fordi de skal matche det musselmalede. 

Anmeld

22. oktober 2013

JulieE

Vi har de her tallerkner fra Höganes. Desværre er den grå farve meget svær at finde fortiden 

Edit: Kan ikke få billedet uploadet. Jeg prøver lige imorgen igen 

Anmeld

22. oktober 2013

Tranebaer

Har de her fra Crate&Barrel. Kan nok ikke fås i Danmark, men de har en webshop Ved ikke hvad det koster med fragt+told fra USA, men tallerknerne i sig selv er billige. Elsker dem. Har dog ikke koppen på billedet, den er grim 

Edit: Er jeg den eneste der ikke kan se mit eget billede?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. oktober 2013

Susje

CroQuis skriver:

Spændt på hvad i har 

Vi har Promenade serien fra IKEA. Valgt fordi vi synes de er flotte, der er lidt "spræl" over dem, men uden det bliver for meget

http://www.ikea.com/dk/da/search/?query=promenad

Anmeld

22. oktober 2013

Francisca

CroQuis skriver:

Spændt på hvad i har 

http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/70176675/

vi har denne serie fra ikea. 

Sys de var fede og perfekte til alm hverdagsbrug

Anmeld

22. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har nogen fra fakta som jeg købte da jeg flyttede hjemmefra  De er hvide med lyselilla blade rundt i kanten. Har komplet sæt til 12 med små, store og dybe tallerkner. Tror det hele kostede 250kr 

Går virkelig ikke op i service 

Anmeld

22. oktober 2013

Nea85

Vi har serien "Legio" fra Eva Trio, og vi valgte dem, fordi vi syntes de var pæne og både passer til hverdag og fest. Prismæssigt er de også helt ok efter min mening, omkring 90 kr for en kagetallerken og 120 for en middagstallerken.

https://www.google.dk/search?hl=da&site=imghp& amp;tbm=isch&source=hp&biw=1366&bih=66 7&q=eva+trio+legio&oq=eva+trio+l&gs_l= img.1.1.0l3j0i24l7.1798.5912.0.8166.10.8.0.2.2.0.1 17.687.6j2.8.0....0...1ac.1.29.img..0.10.709.UW6eb S6ygIg

Vores er IKKE ovale..

Anmeld

22. oktober 2013

L&V

Jeg har 3stel så er der lidt til et hvert humør. vi har et helt hvidt aida rosendahl grand cru glas og mågestellet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.