Tak for rigtig gode brugbare svar.
Jeg har læst dem alle,og summet over dem -
Og kan jo se I har ret.
Jeg skal passe på med at presse på ,og passe på med ubevist at fokusere for meget på hans mad.
Jeg vil lige sige at han er familie ,så jeg har haft ham i aflastning fra han var 4 dage gammel,og har godt vist at mad var et af problemerne .Men troede naivt at når først han boede her fast -Ja så ville der falde ro på og hokus pokus så ville han self. spise.
Men selv om han er vant til at være her,har det jo været en voldsom omvæltning at bo her 24/7 og han har jo savnet sine forældre selv om de kommer på besøg.
Jeg er virkelig glad for alle de gode svar,og underligt at jeg først kunne se "lyset" da alle sammen skrev at jeg skulle passe på med pres.
For ja kan jo godt se at jeg ubevist nok har siddet og vogtet over ham ,og ved jo også godt at jeg har nødet ham hele tiden ...
Jeg har fået mere ro i maven,og mere tro på at det nok skal komme .
Jeg skal have mere fokus på at han er rykket på mange andre områder,og mindre fokus på det der mangler.
Så nu starter vi forfra med blød mad,og stille og roligt -så han kan lære glæden ved at spise rigtig mad.Og så må jeg lære at slappe af og give ham ro til at følge med.
Ville gerne "like" alle svar,men bliver nødt til at være ano af hensyn til lillemand og hans forældre 
Anmeld