Navn til en dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2013

Maja88

Knud eller Jørgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Ms.Sunshine skriver:

vi har herhjemme snakket om navn til den lille og er helt sikker på det fulde navn hvis vi får en datter, men vi kan ikke rigtig finde på et navn til hvis det bliver en dreng...

Min kæreste har altid sagt at hvis han fik en pige skulle hun hedde Judith Kirsten efter hans bedstemødre og jeg synes det er to pæne navne... Vi har snakket om at hvis vi får en dreng vil vi gerne bruge vores bedstefædres navne på samme måde, men vi er ikke sikker på hvad det skal være...

deres navne er

- Jørgen

- Knud

- Ove

- Vang

Vi hælder mest til Knud Ove hvor Knud er fornavn og Ove et mellemnavn, men nu bliver vi lidt i tvivl om det kan bruges, om vi bør finde en anden kombi eller et helt andet navn...

Hvis I siger noget andet end Knud Ove, så må I meget gerne sige hvad det kunne være...

Jeg kan godt lide Knud

hvis du gene vil have 2 navne, hvad så med Knud Erik ? det synes jeg lyder godt

Anmeld

22. oktober 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
merethe skriver:

Jeg kan godt lide Knud

hvis du gene vil have 2 navne, hvad så med Knud Erik ? det synes jeg lyder godt

Knud Erik er navnet på min mors kærestes navn, så det skal det ikke være.....

sagen er også at de eneste af barnets oldeforældre der er i live er min kærestes bedstemødre...

Anmeld

22. oktober 2013

Lotus86

Har stemt den sidste, da jeg på ingen måde er til den slags navne, men synes det er svært at komme med andre forslag, kan jo skrive flere 100 forskellige navne, kan jo være hvad som helst, men i skal da vælge det i kan lide.

Anmeld

22. oktober 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Ms.Sunshine skriver:

KKnvi har herhjemme snakket om navn til den lille og er helt sikker på det fulde navn hvis vi får en datter, men vi kan ikke rigtig finde på et navn til hvis det bliver en dreng...

Min kæreste har altid sagt at hvis han fik en pige skulle hun hedde Judith Kirsten efter hans bedstemødre og jeg synes det er to pæne navne... Vi har snakket om at hvis vi får en dreng vil vi gerne bruge vores bedstefædres navne på samme måde, men vi er ikke sikker på hvad det skal være...

deres navne er

- Jørgen

- Knud

- Ove

- Vang

Vi hælder mest til Knud Ove hvor Knud er fornavn og Ove et mellemnavn, men nu bliver vi lidt i tvivl om det kan bruges, om vi bør finde en anden kombi eller et helt andet navn...

Hvis I siger noget andet end Knud Ove, så må I meget gerne sige hvad det kunne være...

Knud Ove eller Ove Vang :-)

Tænker altid på Ove Sprogøe når jeg hører/læser det navn og det er vel ikke så værst :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

22. oktober 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Chrizta skriver:

Knud Ove eller Ove Vang :-)

Tænker altid på Ove Sprogøe når jeg hører/læser det navn og det er vel ikke så værst :-)

Lidt andre forslag...

Eigil
Ejnar
Niels
Søren
Jens
Hans
Peter
Ib
Walter
Verner
Ditlev
Rasmus
Andreas
Marius
Frank

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

22. oktober 2013

Aagaard

Ms.Sunshine skriver:

vi har herhjemme snakket om navn til den lille og er helt sikker på det fulde navn hvis vi får en datter, men vi kan ikke rigtig finde på et navn til hvis det bliver en dreng...

deres navne er

- Jørgen

- Knud

- Ove

- Vang

Knud er et fiiiint navn - jeg tror at jeg ville holde mig til det, men fordi der jo er sentimentale årsager til at have begge navne. Så Ville jeg nok tage Knud Jørgen

Anmeld

22. oktober 2013

sulo

Ms.Sunshine skriver:

deres navne er

- Jørgen

- Knud

- Ove

- Vang

Min favorit er Knud, men Synes også både at Jørgen og Ove er fine også.

Vi går selv efter gamle familie navne og ville sådan ønske at navnet Knud var en af mulighederne, synes det er et pænt navn.

Lad være med at høre efter dem der ikke synes det er moderne navne, de gamle navne er ved at blive på mode igen, har set flere familienavne blive brugt ofte til nyfødte, f.eks : Ella, Frode, Laura og Ingrid.

Anmeld

22. oktober 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg ved godt at det nok kommer til at lyde meget langt men det skal sættes sammen med Cordua Folkmann-Jensen....

Anmeld

22. oktober 2013

LinLin

sulo skriver:

Lad være med at høre efter dem der ikke synes det er moderne navne, de gamle navne er ved at blive på mode igen, har set flere familienavne blive brugt ofte til nyfødte, f.eks : Ella, Frode, Laura og Ingrid.

Jeg har givet udtryk for at jeg ikke bryder mig om navnene men det har intet at gøre med om de er moderne eller ej jeg kan bare ikke lide dem og kan slet ikke forestille mig at kalde et lille barn det.

Men hvis ts og faderen kan lide dem så er det jo ligemeget hvad andre synes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.