Ms.Sunshine skriver:
vi har herhjemme snakket om navn til den lille og er helt sikker på det fulde navn hvis vi får en datter, men vi kan ikke rigtig finde på et navn til hvis det bliver en dreng...
Min kæreste har altid sagt at hvis han fik en pige skulle hun hedde Judith Kirsten efter hans bedstemødre og jeg synes det er to pæne navne... Vi har snakket om at hvis vi får en dreng vil vi gerne bruge vores bedstefædres navne på samme måde, men vi er ikke sikker på hvad det skal være...
deres navne er
- Jørgen
- Knud
- Ove
- Vang
Vi hælder mest til Knud Ove hvor Knud er fornavn og Ove et mellemnavn, men nu bliver vi lidt i tvivl om det kan bruges, om vi bør finde en anden kombi eller et helt andet navn...
Hvis I siger noget andet end Knud Ove, så må I meget gerne sige hvad det kunne være...
Min favorit er Knud, men Synes også både at Jørgen og Ove er fine også.
Vi går selv efter gamle familie navne og ville sådan ønske at navnet Knud var en af mulighederne, synes det er et pænt navn.
Lad være med at høre efter dem der ikke synes det er moderne navne, de gamle navne er ved at blive på mode igen, har set flere familienavne blive brugt ofte til nyfødte, f.eks : Ella, Frode, Laura og Ingrid.
Anmeld