isabellasmor skriver:
altså undersøgt for ferlitetsproblemer? ja jeg har pco, og får ikke ægløsning af mig selv pt, derfor tager jeg pergotime og får ovitrelle. bliver jeg ikke gravid i denne cyklus ( fik ovitrelle igår) så skal jeg nok også have metformin, og så snakkede han også noget om nogle daglige indsprøjtninger...
Okay...
Jeg tænker nok at efter sådan som jeg læser dit indlæg så det der er mest nedsættende er dit stress niveau over ikke at blive gravid...
Jeg ved ikke hvordan det er, men det må være så mega hårdt at blive ved med år prøve og prøve og prøve og bliver undersøgt på kryds og tværs og skrive op og ned om alting og så få at vide 'du skal bare slappe helt af'
Men synes bare ofte man høre at når nogen opgiver og slapper helt af omkring det så bliver de mod alle odds gravide naturligt...
Og det er jo slet ikke ukendt at stress påvirker cyklussen.. jeg ved da ikke hvor mange gange min ellers fuldstændige regelmæssige mens er vævet skudt op til en uge fordi jeg frygtede (som teenager) at jeg var gravid og få timer efter en negativ graviditetstest kom mensen...
Håber det snart lykkedes for jer...
Anmeld