grinny skriver:
Okay, han lyder til at være lidt for afhængig!
Synes ikke man kan tillade sig det mens man spiser, hygger, snakker eller noget andet, man kan som jeg skrev gøre det når der er en naturlig pause.
Jeg ved ikke noget værre end at snakke til en der sidder med hovedet i mobilen/ipaden (på facebook) og som kun kommer med lyde som hmm, jaaa, det forstår jeg godt og så lige pludselig afbryder med "ej, hør lige hvad ham/hende her lige har skrevet som status" - øhh okay, er jeg ikke vigtere end det??
Men tror bare generelt at man er blevet lidt for afhængig af at man lige hurtig kan hoppe ind og tjekke facebook, baby.dk eller hvad man nu er afhængig af
ja præcist.. jeg tjekkede nærmest slet ikke min facebook imens han var her, og mobilen tog jeg kun frem fordi jeg alligevel sad som den eneste der ikke gjorde..
han mente selv han var til stede, men jeg fornemmede at hans nye dame var vigtigere end de 8 år vi havde ventet på at se hinanden (der var flere årsager til dette, men især økonomien)
men det er faret igennem mig tusind gange om jeg ikke var mere værd, om hun ikke kunne vente bare en halv time, jeg gad ikke sige noget, og ved jeg stadig ikke om jeg gider, for dels kan jeg ikke beslutte mig for hvad jeg skal sige, brød tudende sammen overfor min kæreste,primært af skuffelse..
jeg bebrejder ikke manden noget, jeg ville bare ønske han var blevet væk hvis det er sådan han føler.
Anmeld