Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Jeg sidder lige og skriver lidt med hende nu - hun skriver, at hun er ked af, at hun skræmte os herinde forleden. Hun er ok (under omstændighederne selvfølgelig) men undskylder for tråden
Jeg sidder lige og skriver lidt med hende nu - hun skriver, at hun er ked af, at hun skræmte os herinde forleden. Hun er ok (under omstændighederne selvfølgelig) men undskylder for tråden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: Godt hun, efter omstændighederne, har det godt, og at hun fik hjælp.Jeg blev selv indlagt i mandags, med samme tanker som hun sad med, men må nu være hjemme ved i datter i aften/nat timerne, så hun ikke skal passes af andre mere
Godt hun, efter omstændighederne, har det godt, og at hun fik hjælp.Jeg blev selv indlagt i mandags, med samme tanker som hun sad med, men må nu være hjemme ved i datter i aften/nat timerne, så hun ikke skal passes af andre mere
Ej det er jeg ked af at høre!
Og kram til Tanja
Sender en masse kram!
Jeg tror denne tråd ikke gir mening for ret mange (incl mig selv)..
Så fatter ikke trådens point?!
Bshizzle skriver: Jeg tror denne tråd ikke gir mening for ret mange (incl mig selv).. Så fatter ikke trådens point?!
Godt du får hjælp
Månsson skriver: Men for andre af os gør den
Men for andre af os gør den
Se det viste jeg slet ikke... Tsk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128