En lille besked fra Tauf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.485 visninger
18 svar
13 synes godt om
21. oktober 2013

Dinna88

Jeg sidder lige og skriver lidt med hende nu - hun skriver, at hun er ked af, at hun skræmte os herinde forleden. Hun er ok (under omstændighederne selvfølgelig) men undskylder for tråden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

Antioxi

Jeg sidder lige og skriver lidt med hende nu - hun skriver, at hun er ked af, at hun skræmte os herinde forleden. Hun er ok (under omstændighederne selvfølgelig) men undskylder for tråden

Det skal hun i hvert fald ikke være ked af! Hun havde behov for hjælp og sendte et nødråb ud, og skal i hvert fald ikke undskylde!

Men jeg er glad for at hun har søgt hjælp og håber det snart kommer til at gå lidt bedre, selvom der nok er lang vej igen. 
Hvis du læser med, Tauf, skal du vide at jeg synes du er super sej at du rækker hånden ud og nu får hjælp  Du skal ikke tænke på os andre, men derimode fokusere på at få det bedre!

Anmeld

21. oktober 2013

Kløver

Dinna88 skriver:

Nu ved jeg ikke hvad det hele handler om, men ville ikke gå uden at give et kram, ønske det bedste for tauf

Anmeld

21. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hun ska nemlig bare ha en masse kram! Vh stine

Anmeld

22. oktober 2013

jydeinden

vi kan alle have brug for hjælp en gang imellem

Anmeld

22. oktober 2013

wamse

Godt hun, efter omstændighederne, har det godt, og at hun fik hjælp.

Jeg blev selv indlagt i mandags, med samme tanker som hun sad med, men må nu være hjemme ved i datter i aften/nat timerne, så hun ikke skal passes af andre mere

Anmeld

22. oktober 2013

MyLove E

Antioxi skriver:

Det skal hun i hvert fald ikke være ked af! Hun havde behov for hjælp og sendte et nødråb ud, og skal i hvert fald ikke undskylde!

Men jeg er glad for at hun har søgt hjælp og håber det snart kommer til at gå lidt bedre, selvom der nok er lang vej igen. 
Hvis du læser med, Tauf, skal du vide at jeg synes du er super sej at du rækker hånden ud og nu får hjælp  Du skal ikke tænke på os andre, men derimode fokusere på at få det bedre!

Jeg læser med. Og mange tak for dit flotte svar

Anmeld

22. oktober 2013

MorDk

KRAM!! ♥

Anmeld

22. oktober 2013

MyLove E

Antioxi skriver:

Jeg læser med. Og mange tak for dit flotte svar

Jeg kommer ikke til at svare alle men jeg læser med.

Anmeld

22. oktober 2013

B&J

hvor er det godt du får hjælp igen.... du er sådan en sej kvinde og du kæmper sååå godt. sender dig de største krammer og ved du snart får det beder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.