Wik skriver:
Kalender gave eller advent? Jeg har en pige på 3 år og en lille på under et år. Tænker at der skal indføres en af de to traditioner, hvad gør I?
Og hvad synes I er bedst, jeg er mest til advent, selvom jeg fik noget andet som barn, men synes der er mere kvalitet i en adventsgaver og ogsp lidt hyggeligt når det er søndag hvor familien har fri.
Herhjemme får August ikke noget i år. Han vil ikke få noget ud af det! Camille får kalendergaver - de fleste er købt. Hun får bøger, perler, kreative ting osv.
Pakkerne laves sådan, at det i weekenden er noget kreativt, som vi kan foretage os sammen. I hverdagen kan det være sæbebobler, en bog eller andet.
Hvis vi mangler flere gaver, når jeg nu får overblik, så kunne det godt gå hen at blive strømper fx. Så det blir lidt praktisk - for Camille er det mere det at få noget, end hvad der reelt er i pakken

Jeg tænker adventsgaver, når de blir lidt ældre - netop fordi gaverne ofte får mere kvalitet, men når hun er så lille, synes jeg at der findes mange ting til billige penge!
Anmeld