Kage på auktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2013

Team Putte

Yurie skriver:

det er fordi jeg skal have en kage til min søster, og der er rejsen på over 3timer. skal med tog og færge. det er derfor jeg spørg.

jeg tænker efter auktionen.

Jamen hvis du har mod på at bære kagen rundt så kan vi godt finde ud af noget jeg laver mindst 15 kuverter og det vejer jo alligevel lidt hvis du også har bagage med hvor lang rejse er der? Der er måske muligheden for at kagen må stå i lasten når i sejler, der er jo gerne koldt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

TNBC

Team Putte skriver:

Jamen hvis du har mod på at bære kagen rundt så kan vi godt finde ud af noget jeg laver mindst 15 kuverter og det vejer jo alligevel lidt hvis du også har bagage med hvor lang rejse er der? Der er måske muligheden for at kagen må stå i lasten når i sejler, der er jo gerne koldt

jeg skal til bornholm. det er ca.1time og 20minutter med tog og så omkring 1time og 20minutter med færge fra ystad.. jeg skal ikke have så meget bagage med. en enkel taske.

Anmeld

21. oktober 2013

Team Putte

Yurie skriver:

jeg skal til bornholm. det er ca.1time og 20minutter med tog og så omkring 1time og 20minutter med færge fra ystad.. jeg skal ikke have så meget bagage med. en enkel taske.

Nåh det er lige til at have med at gøre

Anmeld

21. oktober 2013

Carina:-)

Super god ide

Anmeld

21. oktober 2013

Team Putte

Carina:-) skriver:

Super god ide

mange Tak det er lidt sjovere end bare selv at give lidt penge.. Forhåbentlig kommer vi højere op i beløbet når folk får noget ud af det

Anmeld

22. oktober 2013

Team Putte

Budet er på 460 kr rammer vi 500 kr runder vi op til 600 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.