Kage på auktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
15 svar
11 synes godt om
21. oktober 2013

Team Putte

Som nogle af jer ved så laver jeg kager jeg har besluttet at sætte en valgfri kage til 20 personer på auktion! Hele beløbet kommer til at gå til Julehjælpen

Er du interesseret i at byde på kagen kan det lade sig gøre på min facebook profil: Pernilles-kager

reglerne står på opslaget og rent geografisk befinder jeg mig i 4450 Jyderup, vestsjælland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

TNBC

Team Putte skriver:

Som nogle af jer ved så laver jeg kager jeg har besluttet at sætte en valgfri kage til 20 personer på auktion! Hele beløbet kommer til at gå til Julehjælpen

Er du interesseret i at byde på kagen kan det lade sig gøre på min facebook profil: Pernilles-kager

reglerne står på opslaget og rent geografisk befinder jeg mig i 4450 Jyderup, vestsjælland

Det er en god idé. Håber der kommer mange penge ind

Anmeld

21. oktober 2013

Team Putte

Yurie skriver:

Det er en god idé. Håber der kommer mange penge ind

Ja det håber jeg også!

Anmeld

21. oktober 2013

TNBC

Team Putte skriver:

Ja det håber jeg også!

Hvor meget tager du ellers fået en kage? Og ved du hvor længe den kan holde sig udenfor køleskab?? I en sådan en transport boks.

Anmeld

21. oktober 2013

Team Putte

Yurie skriver:

Hvor meget tager du ellers fået en kage? Og ved du hvor længe den kan holde sig udenfor køleskab?? I en sådan en transport boks.

Nu skal prisen på en normal kage til 20 personer jo ikke have indflydelse på auktionen da det jo går til velgørenhed men kan da sige jeg har haft en der havde den i en kasse med køleelementer i bunden og hun kørte til odense uden problemer det er i hvertfald 3 timers kørsel

Anmeld

21. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih en fed ide!! Vh stine

Anmeld

21. oktober 2013

TNBC

Team Putte skriver:

Nu skal prisen på en normal kage til 20 personer jo ikke have indflydelse på auktionen da det jo går til velgørenhed men kan da sige jeg har haft en der havde den i en kasse med køleelementer i bunden og hun kørte til odense uden problemer det er i hvertfald 3 timers kørsel

det er fordi jeg skal have en kage til min søster, og der er rejsen på over 3timer. skal med tog og færge. det er derfor jeg spørg.

jeg tænker efter auktionen.

Anmeld

21. oktober 2013

Muhmi

Havde faktisk tænkt på det samme, bare med et af mine malerier... Super fed idé og tror da jeg vil gøre noget ved det, skal bare lige have malet et lækkert maleri til formålet

Anmeld

21. oktober 2013

Faith

21. oktober 2013

Team Putte

Muhmi skriver:

Havde faktisk tænkt på det samme, bare med et af mine malerier... Super fed idé og tror da jeg vil gøre noget ved det, skal bare lige have malet et lækkert maleri til formålet

det lyder som en super fin idé!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.