11 timers regel ikke overholdt, ville i... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2013

Anonym trådstarter

Heidimed lea skriver:

Hvis det påvirker dig og du har brug for din søvn så ville jeg tage det op. det er din rettighed.

Jeg selv vil heller ikke gå under 11 timers regelen for det kan jeg ikke holde til

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg vil helt sikkert tage en snak med ham omkring det så han forstår det

der hvor jeg er må vi godt arbejde i 11 timer

Må også godt arbejde i 11 timer, men der skal gå mindst 11 timer fra min vagt slutter onsdag til jeg skal møde torsdag

Anmeld

21. oktober 2013

B&J

Anonym skriver:

Må også godt arbejde i 11 timer, men der skal gå mindst 11 timer fra min vagt slutter onsdag til jeg skal møde torsdag

ja okay det gør det også her der går altid 12 timer før jeg skal møde igen. men syntes du skal snakke med ham om det

Anmeld

21. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hej damer.

Jeg står i den situation, at i min afdeling har vi fået ny leder, han har ikke særlig meget styr på lederrollen, og man kan se på ham, at han har taget en for stor mundfuld.

Det er ham der laver mine vagtplaner, de er noget rodede og han har tidligere lavet fejl hvor han ikke har givet mig de timer jeg har kontrakt på.
Sad den anden dag og kiggede min plan igennem, og på onsdag skal jeg møde fra 12-20.15 og så møder jeg igen torsdag kl 06, og der kan jeg jo så se, at 11 timers reglen ikke er overholdt.

Det kan godt være, at der kun er snakke om sølle 1 time og et 15 min, men jeg er et sted i mit liv, hvor jeg skal bruge alt den søvn jeg kan få, da jeg er på noget sløvede medicin.

Ville i gøre noget ved det? Eller skal jeg lade som ingenting?
Er det småligt at gå op i?

Du siger selv han ikke har rigtig styr på det. Kunne der så ikke tænkes at det er en fejl? Hvad med at spørg ham..

Anmeld

21. oktober 2013

ano14316

Anonym skriver:

Hej damer.

Jeg står i den situation, at i min afdeling har vi fået ny leder, han har ikke særlig meget styr på lederrollen, og man kan se på ham, at han har taget en for stor mundfuld.

Det er ham der laver mine vagtplaner, de er noget rodede og han har tidligere lavet fejl hvor han ikke har givet mig de timer jeg har kontrakt på.
Sad den anden dag og kiggede min plan igennem, og på onsdag skal jeg møde fra 12-20.15 og så møder jeg igen torsdag kl 06, og der kan jeg jo så se, at 11 timers reglen ikke er overholdt.

Det kan godt være, at der kun er snakke om sølle 1 time og et 15 min, men jeg er et sted i mit liv, hvor jeg skal bruge alt den søvn jeg kan få, da jeg er på noget sløvede medicin.

Ville i gøre noget ved det? Eller skal jeg lade som ingenting?
Er det småligt at gå op i?

Jeg ville ikke begynde at 'true' med brudte regler og fagforening.. men jeg synes da du skal tage en snak med ham om at det er svært for dog at gå sent og møde tidligt. Så han kan rette det i fremtidige vagtplaner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.