Vinterstøvler hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2013

Fuglemor

Vi har købt vinter støvler og tøj til vores unger. Men både i bh og do er det alm sko og termo tøj eller regntøj.

regner det er det gummistøvler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

Mother-love

Isabella går stadig i hendes alm. Sko og bruger softshell jakke. Hun har termostøvler og termotøj, regntøj til at ligge i vs. Jeg synes gummistøvlerne er for kolde for de små fødder. Men det var så også vader bad om nogle varmere sko end gummistøvler til alle børnene.

Jeg tror jeg venter lidt endnu med vinterstøvlerne. Det kommer an på hvordan vejret ter sig den næste tid. For nu har de lovet 18 grader imorgen og så er vinterstøvler og vinterjakke altså lige varmt nok

Anmeld

21. oktober 2013

Chris86

Lise 26 skriver:

Hey

Hader simpelthen denne tid på året, hvor der kan være mega kold, og andre dage noget lunere..

Så ville lige hører om i er begyndt at give jeres børn støvler på? De sidste 2 uger ca, har min søn haft hue og vinterjakke på, og for første gang i år, havde han flyverdragt på i weekenden. Men støvlerne ved jeg endnu ikke om de er for varme, så ville være rart lige at hører hvad i andre gør :-)

Lise

Til vinter

Vores har termotøj, regntøj, gummistøvler, alm sko, hat og tynde vanter med... Det andet er aaaaaalt for varmt nu...

Hvornår hopper du selv i vintertøjet?

Anmeld

21. oktober 2013

Ellie79

Lise 26 skriver:

Hey

Hader simpelthen denne tid på året, hvor der kan være mega kold, og andre dage noget lunere..

Så ville lige hører om i er begyndt at give jeres børn støvler på? De sidste 2 uger ca, har min søn haft hue og vinterjakke på, og for første gang i år, havde han flyverdragt på i weekenden. Men støvlerne ved jeg endnu ikke om de er for varme, så ville være rart lige at hører hvad i andre gør :-)

Lise

Her er de taget i brug, men kun fordi hans alm. sko og gummistøvler var blevet for små så synes det skete så sent på sæsonen at jeg ikke ville købe nyt nu så på med vinterstøvler.. Af overtøj har han vinterjakke og termobukser med regnbukser udenpå hvis det er koldt. plus hue på de helt kolde dage.

Anmeld

21. oktober 2013

Lise 26

Chris86 skriver:

Til vinter

Vores har termotøj, regntøj, gummistøvler, alm sko, hat og tynde vanter med... Det andet er aaaaaalt for varmt nu...

Hvornår hopper du selv i vintertøjet?

Det har jeg selv gjort for længste, men jeg er også en frossenpind, og min søn er super god til at holde varmen :-)

Anmeld

21. oktober 2013

Chris86

Lise 26 skriver:

Det har jeg selv gjort for længste, men jeg er også en frossenpind, og min søn er super god til at holde varmen :-)

Ja så ka du ik rigtig bruge det som guide

Anmeld

23. oktober 2013

modesty

Lise 26 skriver:

Hey

Lise

Det kommer helt an på vejret den enkelte dag. 

Anmeld

23. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vores dreng har varme fusser i sine sko, så vi venter lidt endnu
Ellers har han et termosæt, et regnsæt og gummistøvler med foer, tynd elefanthue og tynde vanter liggende i vuggestuen. pt. bruger han en softshell jakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.