Vinterstøvler hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.536 visninger
17 svar
17 synes godt om
21. oktober 2013

Lise 26

Hey

Hader simpelthen denne tid på året, hvor der kan være mega kold, og andre dage noget lunere..

Så ville lige hører om i er begyndt at give jeres børn støvler på? De sidste 2 uger ca, har min søn haft hue og vinterjakke på, og for første gang i år, havde han flyverdragt på i weekenden. Men støvlerne ved jeg endnu ikke om de er for varme, så ville være rart lige at hører hvad i andre gør :-)

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

Bshizzle

Pas! 

Jeg er selv i tvivl om hvornår støvlerne skal på.. 

Men DP mener jeg skal vente lidt endnu samt flyverdragt. 

Men han har fået hans vinterjakker på, da jeg simpelhen syntes det er for koldt om morgen samt aften. 

Men i DP har han en alm jakke på.. Og alm sko med tyk sokker i hvis det er nødvendigt. 

Mit gæt vil være at vente nogle uger, og så finde støvlerne frem. 

(Min søn har altid varme tær). 

Anmeld

21. oktober 2013

LinLin

Synes da det er alt for tidligt til vintertøj...
Her har de termotøj og regntøj med... Og almindelige kondisko og gummistøvler. Af jakke bruger de softshell.

Anmeld

21. oktober 2013

L&V

Vi har sendt termo støvler med Laura i dagpleje.. Syntes de små fusser bliver for kolde i gummiestøvler og alt er jo vådt. Men vinterstøvler får hun først når frosten og sneen kommer

Anmeld

21. oktober 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
vores vuggestue plejer at sige: tag det med efter efterårsferien (flyverdragt, termostøvler)
for om formiddagen kan det være godt at have på men eftermiddag er termotoj og kondisko nok.
så her mandag morgen har jeg pakket to store poser med tøj

Anmeld

21. oktober 2013

LinLin

hannetheis skriver:

vores vuggestue plejer at sige: tag det med efter efterårsferien (flyverdragt, termostøvler)
for om formiddagen kan det være godt at have på men eftermiddag er termotoj og kondisko nok.
så her mandag morgen har jeg pakket to store poser med tøj

Det er da sjovt de siger det - vejret skifter jo ikke samme tid hvert år får to år siden havde vi en sommerdag i starten af oktober!

Mht til termostøvler så hørte jeg engang en skoekspedient sige at de først er til når der er minus grader...

Jeg tænker bare at hvis de allerede skal have flyverdragt på nu - hvad pokker skal de så have på "til vinter"?

Anmeld

21. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De har lovet 15 grader i dag og op til 18 grader i morgen, så her er vintertøjet ikke kommet frem. Hvad skal man ellers give dem på når det bliver rigtig koldt. Så de får termotøj og regntøj på, og det er også det som børnehaven anbefaler

Anmeld

21. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her i weekenden var det bare så koldt, at vi overvejede at finde vinter tøjet frem. 

Tænker at mig og thea nok ska ud og købe vinterstøvler i dag, for den sidste uges tid har hun brugt sine termogummistøvler i børnehaven. Vh stine

Anmeld

21. oktober 2013

JulieE

MoarHvidovre skriver:

De har lovet 15 grader i dag og op til 18 grader i morgen, så her er vintertøjet ikke kommet frem. Hvad skal man ellers give dem på når det bliver rigtig koldt. Så de får termotøj og regntøj på, og det er også det som børnehaven anbefaler

Præcis min tanke.... Der er faktisk ret lunt af en oktobermåned. Så hvis de får vintertøjet på nu, hvad skal de så have på, når frosten kommer 

Da jeg købte støvler til Line, sagde damen i butikken; husk nu at gemme dem til frosten kommer.  Jeg regner ikke med, at vinterstøvletne skal på før der kun er 5-6 grader om dagen og det samme med vinterjakkerne. Idag er de sendt afsted i lædersko og softshell jakker 

Anmeld

21. oktober 2013

janne1986

Vores den store har kun sin vinterjakke med, da det er det koldt om morgenen, hun bruger Hummel støvle, almindelig sko... Og gummistøvler... Den mindste har et paEcco, og de virker ret kolde... men har vintersøvlerne på fra morgenen af, da der er koldt.... Og selvom de har Termotøj, regntøj, tyk trøjer og softshel ovrei børnehaven, har de altid vinterjakkerne på når jeg kommer og henter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.