så kom jeg også heri!:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2013

mulle85

KTP86 skriver:

Stor cyberkrammer herfra Jeg ved hvor hårdt det er.. Men en dag vender det hele 

tusind tak!

rart og høre fra andre der har prøvet det og som trods alt er kommet over det, for lige pt føles det heleda uoverskueligt!:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

KTP86

mulle85 skriver:

tusind tak!

rart og høre fra andre der har prøvet det og som trods alt er kommet over det, for lige pt føles det heleda uoverskueligt!:/

Det ved jeg godt. De første 71 dage for at være helt præcis håbede jeg at få en sms hvor der stod det jeg drømte om. Men den kom aldrig.. Til gengæld er livet gået videre og jeg fandt kærligheden på ny,og det vil du også en dag Har du noget netværk der kan hjælpe dig og børnene? Den første tid er altid den værste. Man skal lige indstille sig på sin nye tilværelse og accepetere den 

Anmeld

20. oktober 2013

mulle85

KTP86 skriver:

Det ved jeg godt. De første 71 dage for at være helt præcis håbede jeg at få en sms hvor der stod det jeg drømte om. Men den kom aldrig.. Til gengæld er livet gået videre og jeg fandt kærligheden på ny,og det vil du også en dag Har du noget netværk der kan hjælpe dig og børnene? Den første tid er altid den værste. Man skal lige indstille sig på sin nye tilværelse og accepetere den 

dejligt at høre der er andre end mig!

jeg har heldigvis en god familie venner og sådan, så det burde ikke være noget problem, og det er helt sikkert også nødvendigt lige nu!

Anmeld

20. oktober 2013

mulle85

KTP86 skriver:

dejligt at høre der er andre end mig!

jeg har heldigvis en god familie venner og sådan, så det burde ikke være noget problem, og det er helt sikkert også nødvendigt lige nu!

Anmeld

21. oktober 2013

Ciss

mulle85 skriver:

puha hvor jeg synes det hele virker uoverskueligt lige nu, og der er bare så meget der skal styr på!:/

Ja, jeg står i det samme selv. Havde aldrig tænkt, at det skulle ende sådan.

Jeg håber, du har nogen omkring dig, som kan støtte dig igennem dette.

Anmeld

21. oktober 2013

mulle85

Ciss skriver:

Ja, jeg står i det samme selv. Havde aldrig tænkt, at det skulle ende sådan.

Jeg håber, du har nogen omkring dig, som kan støtte dig igennem dette.

Åh føler med dig!:/ hsvde jeg godt nok heller ikke selv troet! Jeg har heldigvis en god familie og venner!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.