så kom jeg også heri!:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.126 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. oktober 2013

mulle85

er idag blevet enlig, puha hvor jeg synes det er hårdt, ikke nok med jeg har mistet en mand jeg elsker uendeligt højt var det drømmen om en kernefamilie og faren til min mindste søn, men pt kan det bare ikke være anderledes, men puha hvor er jeg knust!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

Ciss

mulle85 skriver:

er idag blevet enlig, puha hvor jeg synes det er hårdt, ikke nok med jeg har mistet en mand jeg elsker uendeligt højt var det drømmen om en kernefamilie og faren til min mindste søn, men pt kan det bare ikke være anderledes, men puha hvor er jeg knust!

Ved akkurat, hvordan du har det.

Anmeld

20. oktober 2013

EnSødMor

Er jeg ked af at høre - Kender ikke til det, men ville ikke få uden at sende et 

Anmeld

20. oktober 2013

TR

20. oktober 2013

Trekløver(:

mulle85 skriver:

Vil ikke gå uden  det må være hårdt  

Anmeld

20. oktober 2013

mulle85

M_V skriver:

Vil ikke gå uden  det må være hårdt  

tusind tak!

det er så hårdt, desværre er det bare ikke altid nok og elske hinanden!

Anmeld

20. oktober 2013

B&J

sender dig en kæmpe krammer

Anmeld

20. oktober 2013

Trekløver(:

mulle85 skriver:

tusind tak!

det er så hårdt, desværre er det bare ikke altid nok og elske hinanden!

Nej det er det desværre ikke, har selv været der, dog var der ikke børn involveret, så det er ikke helt det samme.

Du skal nok komme ud på den anden side igen, men det er nok kun tiden der hjælper 

Anmeld

20. oktober 2013

wamse

et kæmpe kram herfra også

Anmeld

20. oktober 2013

merethe

Profilbillede for merethe
mulle85 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.