Storby ferie, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2013

lycly

PARIS! Do it! Det er verdens mest romantiske by (eller i hvert fald Europas) Der er smukt i Paris og der er en fantastisk stemning - franskmændene kan godt virke lidt arrogante men hvis man kan sige bare lidt på fransk så bliver de enormt glade

Bare sørg for at have fint tøj med, det forventes at man er ekstra pænt klædt på hvis man går på restaurant i Paris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

Benjamins'mor

Jeg kunne også godt tænke mig at komme til paris.
Så det tror jeg at jeg ville vælge hvis jeg havde fået sådan et.

Anmeld

20. oktober 2013

Noahmor

Månsson skriver:

Jeg havde fødselsdag igår og jeg fik en storbyferie(forlænget weekend) af min mand og børn.. Det er kun min mand og jeg der ska afsted. But where? Hvor syntes i der er fedest, skønnest mest romantisk osv. Vi har selv snakket paris da jeg gerne vil på louvre.

Det kommer lidt an på, hvad I er til. Vi har været i Rom, Paris, berlin, Prag, Barcelona og London og synes alle stederne har noget særligt. Men synes måske Paris er mest romantisk. 

Anmeld

20. oktober 2013

twinny

Månsson skriver:

Ej det lyder os bare super hyggeligt.. Der sku os være ret billigt har jeg hørt..

Det er det os. 

Også har de bare super gode øl. 

Anmeld

20. oktober 2013

Muffin_girl

Månsson skriver:

Noget med mad er altid godt Må håbe han disker op med flere af sådan nogle gaver med alle de steder jeg bliver nødtil at se..

ja det ved jeg jo du må sige hvis jeg skal anbefale spisesteder i London

Anmeld

20. oktober 2013

L&V

Aalborg_Pigen skriver:

ja det ved jeg jo du må sige hvis jeg skal anbefale spisesteder i London

Det ska jeg lige huske.. Det bliver først engamg til foråret/sommer Viktor er lige lidt for lille til jeg tør, ja det er han nu nok os til den tid men vi har bare så meget brug for det efter 3år med graviditeter babyer osv

Anmeld

20. oktober 2013

L&V

twinny skriver:

ø

Det er det os. 

Også har de bare super gode øl. 

Er ik øl drikkende men det ville manden min elske

Anmeld

20. oktober 2013

L&V

LuLy skriver:

PARIS! Do it! Det er verdens mest romantiske by (eller i hvert fald Europas) Der er smukt i Paris og der er en fantastisk stemning - franskmændene kan godt virke lidt arrogante men hvis man kan sige bare lidt på fransk så bliver de enormt glade

Bare sørg for at have fint tøj med, det forventes at man er ekstra pænt klædt på hvis man går på restaurant i Paris

Tænker os der er super meget at opleve og som du siger stemningen virker nemlig speciel

Anmeld

20. oktober 2013

FrkZier

Månsson skriver:

Jeg havde fødselsdag igår og jeg fik en storbyferie(forlænget weekend) af min mand og børn.. Det er kun min mand og jeg der ska afsted. But where? Hvor syntes i der er fedest, skønnest mest romantisk osv. Vi har selv snakket paris da jeg gerne vil på louvre.

jeg er HELT vild med barcelona!
fantastisk by som jeg uden tvivl skal besøge igen

Anmeld

20. oktober 2013

twinny

Månsson skriver:

Er ik øl drikkende men det ville manden min elske

hehe. Okay.  Sidst jeg var dernede kunne man få øl på Mcd. haha.

Men de har også meget lækkert mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.