Storby ferie, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2013

De3Guldklumper

Månsson skriver:

Hva syntes du så man bare SKAL se hvis man er i paris?

Jamen en tur på seinen, notre dame, sacre coeur, bare en vandre tur i Paris' gader. Så er der jo eiffeltårnet og louvre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

Muffin_girl

Månsson skriver:

Jeg havde fødselsdag igår og jeg fik en storbyferie(forlænget weekend) af min mand og børn.. Det er kun min mand og jeg der ska afsted. But where? Hvor syntes i der er fedest, skønnest mest romantisk osv. Vi har selv snakket paris da jeg gerne vil på louvre.

Tillykke med igår 

Tag en tur til Paris eller London

Anmeld

20. oktober 2013

L&V

twinny skriver:

Helt sikkert prag. 

Men den fantastiske smukke karlsbro. Og deres smukke gamle og super romantiske by. Flot parlament. 

Man kan tage på ture igennem kanalen med båd om aften med mad og drikke også den smukke by op af bakken med alt lys. 

Jeg har været der 3 gange også skal afsted igen næste år. Hehe

Ej det lyder os bare super hyggeligt.. Der sku os være ret billigt har jeg hørt..

Anmeld

20. oktober 2013

L&V

Pylle3 skriver:

Jamen en tur på seinen, notre dame, sacre coeur, bare en vandre tur i Paris' gader. Så er der jo eiffeltårnet og louvre

Arh men det er bare lige mig det der..

Anmeld

20. oktober 2013

L&V

Aalborg_Pigen skriver:

Tillykke med igår 

Tag en tur til Paris eller London

Tak søde..

Har du været begge steder??

Anmeld

20. oktober 2013

Muffin_girl

Månsson skriver:

Tak søde..

Har du været begge steder??

Jeps ! Begge er super fede, mange oplevelser, mange lækre spisesteder, spændende ting at se  

Og romantisk på hver sin måde .. ;D

Anmeld

20. oktober 2013

Tulipan

Månsson skriver:

Sikke en masse skønne steder du har været..
Min mand har lige været i barcelona så det gider han nok ik igen selv om det så mega lækkert ud..

Berlin har jeg selv været i, super fed by men lidt for "gang i den" agtigt syntes jeg..

Rom har vi faktisk os snakket om, er der noget man skal se når man er der?

Helt sikkert til hjælp

Der er rigtig meget man skal se i Rom
Det vigtigste er Coloseum og vaticanet. Det kommer an på hvor mange dage man er der Forum Romanum er også nice i godt vejr.
Men ellers skal man bare spise en masse lækker med med rødvin til (hvis man er til sådan noget )
(jeg ved ikk om tingene er stavet rigtigt)

Jeg forstår godt du gerne vil til Paris, det vil jeg også virkelig gerne prøve

Anmeld

20. oktober 2013

L&V

Aalborg_Pigen skriver:

Jeps ! Begge er super fede, mange oplevelser, mange lækre spisesteder, spændende ting at se  

Og romantisk på hver sin måde .. ;D

Noget med mad er altid godt Må håbe han disker op med flere af sådan nogle gaver med alle de steder jeg bliver nødtil at se..

Anmeld

20. oktober 2013

L&V

Tulipan skriver:

Der er rigtig meget man skal se i Rom
Det vigtigste er Coloseum og vaticanet. Det kommer an på hvor mange dage man er der Forum Romanum er også nice i godt vejr.
Men ellers skal man bare spise en masse lækker med med rødvin til (hvis man er til sådan noget )
(jeg ved ikk om tingene er stavet rigtigt)

Jeg forstår godt du gerne vil til Paris, det vil jeg også virkelig gerne prøve

Åh jamen alt sådan noget gammel historie er lige mig. Er så meget til rødvin og helst italiensk..

Anmeld

20. oktober 2013

Fie.

Måske: 

New York (hvis det skal være meget storby)

München (rigtig hyggeligt, kan anbefales)

London

- har selv været I Rom. Det er super fedt, men trafikken er sindssyg. Pantheon, Coloseum osv. er meget fede. For mig blev det bare en anselse historisk. Maden er dog meget lækker.  

P.S forsinket tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.