Er jeg den eneste der søndag morgen.......!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2013

Sujan

Karina84 skriver:

Nu går jeg godt nok hjemme på barsel med lillesøster, men storebror på 2½ gør det samme. Står ALT for tidligt op HVER dag... Og jeg har nemlig også en mand der slet ikke er A menneske og kan sove fra det meste. Jeg har også opgivet kampen og så bare accepteret at sådan er det, og så få det bedste ud af det 

Heldigvis ser det ud til at lillesøster har arvet lidt af hendes fars sovehjerte, men frygter lidt at når hun bliver lidt ældre, så vil hun blive vækket af storebror og der vil være endnu mere fest om morgenen. 

Jeg er så ikke så god til at få taget en lur i løbet af dagen selvom jeg går hjemme, synes der er 1000 ting jeg burde lave i stedet 

Det er nemlig også sådan jeg har det med manden.. Gider ikke tage kampen.. Og gider ikke gå og mukke over det.. Det er bare sådan det er...
Da vores var mindre havde hun også et godt sovehjerte... Men efter vi er begyndt at skulle tidligt op til hverdag, vågner hun også meget tidligt i weekenderne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

bobbles

det må være virkelig surt men sådan er nogen børn desværre dog har jeg da prøvet at undvære søvn men det er længe siden. vi er først op mellem 8-9 i weekenderne, så det må være hårdt for nogen, så håber det vender, det gør det helt sikkert når de bliver ældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.