Er jeg den eneste der søndag morgen.......!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
11 svar
10 synes godt om
20. oktober 2013

Sujan

får et lille sammenbrud når barnet vågner????

Tænker jeg kommer aldrig nogensinde til at være udhvilet. Har evig søvnmangel.
Ja sådan har jeg det i hvert fald til jeg lige er vågnet ordentlig op. Der kan jeg simpelthen ikke overskue at være i total søvnunderskud hele tiden. Da jeg gik hjemme kunne man jo lige tage en lur ind imellem når datteren var afleveret:-)

Står op kl. 4 til hverdag og i weekenden så kl 5-5.30 når min datter vågner. Nogle gange kommer jeg desværre for sent i seng. Og man når aldrig lige at få indhentet det manglende søvn.... Puha

Nåh men at have verdens dejligste datter og det fedeste job opvejer jo selvfølgelig det hele:-) he he

Ville nok ikke noget med dette andet end at dele min desperation for søvn og ønske om en dag at være udhvilet:-) ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

AlberteSophie

haha!

jeg har præcis samme tanke! 

Anmeld

20. oktober 2013

Moma

Stor krammer herfra! Der er snart ikke noget værre, end ikke at få sin søvn.

Har du ikke en bedre halvdel, der kan tage morgentjansen en gang imellem? Ellers kan du prøve at gå i seng med hønsene, så du i det mindste får din søvn først på aftenen. 

Anmeld

20. oktober 2013

SHERO

Puhh samme her... min søn bliver snart 4 og han vågner stadig virkelig tidligt om morgenen... mellem 5-5.30 gaab... gruer virkelig for vintertiden for så bliver det en time før, og han er så tæt som umulig at få rykket.. skal have en lille ny til feb. Så denne gang er jeg i det mindste vant til søvn mangel i forhold til første gang... :-D

Anmeld

20. oktober 2013

hesøth

Sujan skriver:

får et lille sammenbrud når barnet vågner????

Tænker jeg kommer aldrig nogensinde til at være udhvilet. Har evig søvnmangel.
Ja sådan har jeg det i hvert fald til jeg lige er vågnet ordentlig op. Der kan jeg simpelthen ikke overskue at være i total søvnunderskud hele tiden. Da jeg gik hjemme kunne man jo lige tage en lur ind imellem når datteren var afleveret:-)

Står op kl. 4 til hverdag og i weekenden så kl 5-5.30 når min datter vågner. Nogle gange kommer jeg desværre for sent i seng. Og man når aldrig lige at få indhentet det manglende søvn.... Puha

Nåh men at have verdens dejligste datter og det fedeste job opvejer jo selvfølgelig det hele:-) he he

Ville nok ikke noget med dette andet end at dele min desperation for søvn og ønske om en dag at være udhvilet:-) ha ha

Bare rolig....det går over! Nu hvor min yngste er 7, så kan han sagtens selv gå i stuen og tænde tv kl 6 i weekenden.....

Anmeld

20. oktober 2013

forår

Uha kender det alt for godt....

min datter er knap 4 år og har først lige lært at sove til kl 07-0730 ( dig ikke idag, hvor vi stod op kl 06...)

ellers er vi altid stået op mellem kl 05-06..... Som i altid....!

men jeg valgte så bare at gå røv tidligt i seng nærmest altid, for ellers kunne jeg ikke hænge sammen...jeg er også alene med hende, så det blev jeg simpelthen nød til.

Anmeld

20. oktober 2013

Jibbe

Sådan 2 dage har jeg lige haft fredag og lørdag. En nedsmeltning når drengen igen vågner før kl 05. Så endnu en når storebror vågner for tidligt pga lillebrors skrig og er totalt træt men ikke vil sove videre.
Så du er ikke den eneste.
Idag har lillebror så sovet til 0610 og storebror til 0620 - så hjælper det lidt! Men puha jeg ved hvordan du har det og det er HåRDT!

Anmeld

20. oktober 2013

Sujan

Moma skriver:

Stor krammer herfra! Der er snart ikke noget værre, end ikke at få sin søvn.

Har du ikke en bedre halvdel, der kan tage morgentjansen en gang imellem? Ellers kan du prøve at gå i seng med hønsene, så du i det mindste får din søvn først på aftenen. 

Altså det med den bedre halvdel er lidt op af bakke...

Han siger han selvfølgelig gerne vil stå op og hjælpe. Men har en mand der går i coma når han sover. Så hvis han skal stå op skal jeg bruge 1/2 -1 time på at få ham op... Og det gider jeg ikke.
Så sover jeg ind imellem om dagen i weekenden når vores datteren sover middagslur. Men sker efterhånden sjældent, da man jo har rengøring, tøjvask m.m som jeg bare ikke når i hverdagen.

Jeg ligger gerne i min seng mellem 20-21 hvis der kan lade sig gøre i hverdagen:-) ha ha... Men sker jo ofte noget så man kommer senere i seng

Anmeld

20. oktober 2013

Sujan

Jibbe skriver:

Sådan 2 dage har jeg lige haft fredag og lørdag. En nedsmeltning når drengen igen vågner før kl 05. Så endnu en når storebror vågner for tidligt pga lillebrors skrig og er totalt træt men ikke vil sove videre.
Så du er ikke den eneste.
Idag har lillebror så sovet til 0610 og storebror til 0620 - så hjælper det lidt! Men puha jeg ved hvordan du har det og det er HåRDT!

Ja det er sgu hårdt. Håber dine drenge lader dig få lidt søvn snart

Anmeld

20. oktober 2013

Karina84

Sujan skriver:

Altså det med den bedre halvdel er lidt op af bakke...

Han siger han selvfølgelig gerne vil stå op og hjælpe. Men har en mand der går i coma når han sover. Så hvis han skal stå op skal jeg bruge 1/2 -1 time på at få ham op... Og det gider jeg ikke.
Så sover jeg ind imellem om dagen i weekenden når vores datteren sover middagslur. Men sker efterhånden sjældent, da man jo har rengøring, tøjvask m.m som jeg bare ikke når i hverdagen.

Jeg ligger gerne i min seng mellem 20-21 hvis der kan lade sig gøre i hverdagen:-) ha ha... Men sker jo ofte noget så man kommer senere i seng

Nu går jeg godt nok hjemme på barsel med lillesøster, men storebror på 2½ gør det samme. Står ALT for tidligt op HVER dag... Og jeg har nemlig også en mand der slet ikke er A menneske og kan sove fra det meste. Jeg har også opgivet kampen og så bare accepteret at sådan er det, og så få det bedste ud af det 

Heldigvis ser det ud til at lillesøster har arvet lidt af hendes fars sovehjerte, men frygter lidt at når hun bliver lidt ældre, så vil hun blive vækket af storebror og der vil være endnu mere fest om morgenen. 

Jeg er så ikke så god til at få taget en lur i løbet af dagen selvom jeg går hjemme, synes der er 1000 ting jeg burde lave i stedet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.