Sujan skriver:
Altså det med den bedre halvdel er lidt op af bakke...
Han siger han selvfølgelig gerne vil stå op og hjælpe. Men har en mand der går i coma når han sover. Så hvis han skal stå op skal jeg bruge 1/2 -1 time på at få ham op... Og det gider jeg ikke.
Så sover jeg ind imellem om dagen i weekenden når vores datteren sover middagslur. Men sker efterhånden sjældent, da man jo har rengøring, tøjvask m.m som jeg bare ikke når i hverdagen.
Jeg ligger gerne i min seng mellem 20-21 hvis der kan lade sig gøre i hverdagen:-) ha ha... Men sker jo ofte noget så man kommer senere i seng
Nu går jeg godt nok hjemme på barsel med lillesøster, men storebror på 2½ gør det samme. Står ALT for tidligt op HVER dag... Og jeg har nemlig også en mand der slet ikke er A menneske og kan sove fra det meste. Jeg har også opgivet kampen og så bare accepteret at sådan er det, og så få det bedste ud af det 
Heldigvis ser det ud til at lillesøster har arvet lidt af hendes fars sovehjerte, men frygter lidt at når hun bliver lidt ældre, så vil hun blive vækket af storebror og der vil være endnu mere fest om morgenen.
Jeg er så ikke så god til at få taget en lur i løbet af dagen selvom jeg går hjemme, synes der er 1000 ting jeg burde lave i stedet 
Anmeld