Kollegaer er kærester!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

På mit arbejde er der en klar politik omkring, at man ikke må være kærester! 2 kollegaer har tidligere (gennem LANG tid) haft noget kørende! De forsikrede ledelse og alle andre om, at der intet var eller nogensinde havde været på trods af at flere så dem små-duske i hjørner plus kysse nede i byen! Så der er gået ret lang tid hvor der har været ro omkring det, INDTIL idag hvor jeg så (desværre) ser dem sammen i byen...Og de hygger RIGTIG meget NORMALT er jeg ikke et menneske der anklager nogen, generelt må folk selv rode med deres ting! Men jeg har det bare sådan.....Ahhhh! Sgu ikke i orden, flere gode kollegaer er blevet flyttet rundt for noget tid siden fordi de fandt sammen og var åbne omkring det!
Umiddelbart tænker jeg ikke at jeg vil gøre noget! Men hvad ville I gøre????? Det "sjove" er, at de så mig og den ene part forsøgte at gemme sig bag en butik -vildt kikset

Så længe de passer deres arbejde ville jeg være fløjtende ligeglad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

J85

Helt enig, syntes ikke du skal blande dig. Jeg har også fundet min kæreste på mit arbejde, og holdte det også hemmeligt noget tid. Og vi har haft flere kæreste-par gennem tiden og har oven i købet et ægtepar også. Fungere helt fint, så længe de ikke blander arbejdet og "fornøjelserne". 

Anmeld

19. oktober 2013

LMX

Så længe de passer deres arbejde og ikke er kærester når de jobber men venter til de kommer hjem så ser jeg da overhovedet intet problem. Synes det er en underlig holdning at man ikke må være kærester når man er kolleger.. Vi lever i 2013 og vi er forhåbentlig voksne mennesker...

Og nej selvf skal du ikke blande dig 

Anmeld

20. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
LMX skriver:

Så længe de passer deres arbejde og ikke er kærester når de jobber men venter til de kommer hjem så ser jeg da overhovedet intet problem. Synes det er en underlig holdning at man ikke må være kærester når man er kolleger.. Vi lever i 2013 og vi er forhåbentlig voksne mennesker...

Og nej selvf skal du ikke blande dig 

Helt enig. Jeg forstår det sgu heller ikk jeg har haft en kollega der var gift med chefen, det var overhovedet ikk et issue for nogen parter.

Anmeld

20. oktober 2013

aarhusmor

Jeg er modstander af at firmaer prøver at forhindre at man er kærester. Jeg synes så at kærester bør være voksne om det så det ikke giver problemer på arbejdet. Jeg har selv mødt min mand på jobbet og det havde ingen et problem med. Efter et år søgte vi til hver vores afd. så vi ikke gik op ad hinanden hele tiden og vi også fik et liv ved siden af vores forhold.

Anmeld

20. oktober 2013

Lise

Jeg kan slet ikke se hvorfor en ledelse på en arbejdsplads skal blande sig i hvem man er kærester med. Det er sgu da privatliv. Jeg ville absolut intet stille op, og heller ikke have negative følelser omkring det.. 

Anmeld

20. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg ville ikke gøre noget som helst ved det. Kan egentlig ikke se hvad det rager dig. De kan selv sige det til lederen og hvis de bliver opdaget er det stadig ledelsen der skal tage sig af det, ikke nysgerrige kollegaer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.