Kollegaer er kærester!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.599 visninger
16 svar
52 synes godt om
19. oktober 2013

Anonym trådstarter

På mit arbejde er der en klar politik omkring, at man ikke må være kærester! 2 kollegaer har tidligere (gennem LANG tid) haft noget kørende! De forsikrede ledelse og alle andre om, at der intet var eller nogensinde havde været på trods af at flere så dem små-duske i hjørner plus kysse nede i byen! Så der er gået ret lang tid hvor der har været ro omkring det, INDTIL idag hvor jeg så (desværre) ser dem sammen i byen...Og de hygger RIGTIG meget NORMALT er jeg ikke et menneske der anklager nogen, generelt må folk selv rode med deres ting! Men jeg har det bare sådan.....Ahhhh! Sgu ikke i orden, flere gode kollegaer er blevet flyttet rundt for noget tid siden fordi de fandt sammen og var åbne omkring det!
Umiddelbart tænker jeg ikke at jeg vil gøre noget! Men hvad ville I gøre????? Det "sjove" er, at de så mig og den ene part forsøgte at gemme sig bag en butik -vildt kikset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

jydeinden

Anonym skriver:

På mit arbejde er der en klar politik omkring, at man ikke må være kærester! 2 kollegaer har tidligere (gennem LANG tid) haft noget kørende! De forsikrede ledelse og alle andre om, at der intet var eller nogensinde havde været på trods af at flere så dem små-duske i hjørner plus kysse nede i byen! Så der er gået ret lang tid hvor der har været ro omkring det, INDTIL idag hvor jeg så (desværre) ser dem sammen i byen...Og de hygger RIGTIG meget NORMALT er jeg ikke et menneske der anklager nogen, generelt må folk selv rode med deres ting! Men jeg har det bare sådan.....Ahhhh! Sgu ikke i orden, flere gode kollegaer er blevet flyttet rundt for noget tid siden fordi de fandt sammen og var åbne omkring det!
Umiddelbart tænker jeg ikke at jeg vil gøre noget! Men hvad ville I gøre????? Det "sjove" er, at de så mig og den ene part forsøgte at gemme sig bag en butik -vildt kikset

jeg ville ikke gøre spor ved det, hvis de en dag ikke kan holde hinanden ud så må DE søge om overflyttelse det er deres hovedpine synes jeg

Anmeld

19. oktober 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg ville blande mig heeeelt udenom - så længe de passede deres arbejde og det ikke gik ud over mig og andre kollegaer. Dét alene at de er kærester ville jeg slet ikke blande mig i.

Anmeld

19. oktober 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Det er ikke dit bord.. Bland dig uden om

Anmeld

19. oktober 2013

wamse

Det ville jeg ikke blande mig i 

Anmeld

19. oktober 2013

Rødhætte

wamse skriver:

Det ville jeg ikke blande mig i 

Enig. Jeg ville absolut ikke blande mig. De skal gøre hvad de vil og bliver de " opdaget" er det jo deres problem.

Anmeld

19. oktober 2013

Clisolka

Jeg har prøvet det før med kollegaer der blev kærester - vi har samme politik på mit arbejde. Det gik i et stykke tid hvor nogle af os kollegaer havde luret dem af, og så gik forholdet ellers i stykker. Det endte med tårer i arbejdstiden, og andre kollegaer der sagde op.

Jeg holder mig langt væk fra de intriger - det er deres egen hovedpine at se hinanden hver dag, hvis ikke de kan enes 

Anmeld

19. oktober 2013

Maja_4000

Jeg fandt min kæreste på arbejdet for godt fem år siden vi måtte dog godt være kærester, men ikke være i samme afdeling, det var vi så heller ikke

Men jeg synes at du skal blande dig udenom

Anmeld

19. oktober 2013

lycly

Jeg ville bare blande mig uden om. Min kæreste og jeg mødte hinanden på vores arbejde og holdt det skjult til at starte med og da vi så fortalte folk at vi var kærester, da havde vi jo vist at vi kunne være professionelle på arbejdet, for folk anede det ikke Jeg var i hvert fald blevet tosset hvis nogen havde blandet sig inden vi selv sagde noget!

Anmeld

19. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tak for Jeres tilbagemeldinger! Jeg foretager mig ingenting, men det der gør noget ved mig er bare at de lyver og at de andre par, der har stået frem og været ærlige så er blevet flyttet! Der er den hage, at det faktisk påvirker deres arbejde og det påvirker mange andre ansatte! Men ja...det må være deres egen sag og de har nok fået en "forskrækkelse" idag da de blev afsløret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.