Må han få quinoa?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Janne T. skriver:

Vi skal have en lækker salat med quinoa og laks til aften, og jeg tænkte at James kunne få Quinoa og laks og så ikke andet. Self. usaltet. Men må han spise quinoa? Det er glutenfri (hvilket i princippet er irrelevant da han er 6 mdr), men tænker mere konsistensen?

Jeg plejer og få guinoa salat på cafe søsternegrene og jeg synes den smager bittert. ( jeg kan godt li bitter ting :p) Det kan godt ske at han ikke kan li det : )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

StudPsyk

Aisha skriver:

Jeg plejer og få guinoa salat på cafe søsternegrene og jeg synes den smager bittert. ( jeg kan godt li bitter ting :p) Det kan godt ske at han ikke kan li det : )

Så tror jeg ikke de skyller den godt nok Det er meningen man skal skylle den bitre smag ud. Jeg brød mig heller ikke om det faktisk, synes konsistensen var underlig og det smagte af luft

Anmeld

18. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Janne T. skriver:

Så tror jeg ikke de skyller den godt nok Det er meningen man skal skylle den bitre smag ud. Jeg brød mig heller ikke om det faktisk, synes konsistensen var underlig og det smagte af luft

Kunne James li' det ?

Anmeld

19. oktober 2013

StudPsyk

Aisha skriver:

Kunne James li' det ?

Ikke specielt - men prøvede det også kun uden at Mose det osv :-)

Anmeld

19. oktober 2013

FruK

Janne T. skriver:

Det var i hvert fald ikke nogen stor succes

Hehe... Nå men så er det da prøvet. Jeg gav min grønne linser for nogle dage siden - most sammen med kødsovs. Det gled ned. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.