Må han få quinoa?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.884 visninger
14 svar
4 synes godt om
18. oktober 2013

StudPsyk

Vi skal have en lækker salat med quinoa og laks til aften, og jeg tænkte at James kunne få Quinoa og laks og så ikke andet. Self. usaltet. Men må han spise quinoa? Det er glutenfri (hvilket i princippet er irrelevant da han er 6 mdr), men tænker mere konsistensen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Janne T. skriver:

Vi skal have en lækker salat med quinoa og laks til aften, og jeg tænkte at James kunne få Quinoa og laks og så ikke andet. Self. usaltet. Men må han spise quinoa? Det er glutenfri (hvilket i princippet er irrelevant da han er 6 mdr), men tænker mere konsistensen?

Bum. Hvordan er konsistensen? Kender det ikke, men jeg VED at jeg har set en video med netsundhedsplejersken hvor hun laver grød af det. Så han må gerne få det, men er det hårdt i konsistensen sådan som i skal have det serveret eller?

Anmeld

18. oktober 2013

IT-nørd

Hvis han kan spise pga konsistensen, så sagtens!

freya fik quinoa grød siden hun var 5 måneder Og hun er vild med det

Anmeld

18. oktober 2013

IT-nørd

Det var Aurions første grød Quinoa jeg brugte

Anmeld

18. oktober 2013

StudPsyk

Mor11 skriver:

Bum. Hvordan er konsistensen? Kender det ikke, men jeg VED at jeg har set en video med netsundhedsplejersken hvor hun laver grød af det. Så han må gerne få det, men er det hårdt i konsistensen sådan som i skal have det serveret eller?

Altså det er sådan her "rå", og det skal så koges:

Anmeld

18. oktober 2013

StudPsyk

IT-nørd skriver:

Hvis han kan spise pga konsistensen, så sagtens!

freya fik quinoa grød siden hun var 5 måneder Og hun er vild med det

Det er da forsøget værd! Så må han jo spytte det ud, hvis han ikke kan lide det

Anmeld

18. oktober 2013

IT-nørd

Janne T. skriver:

Det er da forsøget værd! Så må han jo spytte det ud, hvis han ikke kan lide det

Kan du ikke koge det mere ud (en lille portion til James) og evt tilsætte noget væske og mose med en gaffel?

Anmeld

18. oktober 2013

StudPsyk

IT-nørd skriver:

Kan du ikke koge det mere ud (en lille portion til James) og evt tilsætte noget væske og mose med en gaffel?

Hmm jo, det ville bare være mere praktisk at koge det hele sammen

Anmeld

18. oktober 2013

FruK

Jeg ville nok bare putte en klat smør i hans portion og så mose det lidt sammen med en gaffel.

Anmeld

18. oktober 2013

StudPsyk

FruK skriver:

Jeg ville nok bare putte en klat smør i hans portion og så mose det lidt sammen med en gaffel.

Det var i hvert fald ikke nogen stor succes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.