Hvad gav i jeres i gave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2013

AnonymMor

M (: skriver:

Vi gav ikke andet end festen (og diverse babyudstyr er jo heller ikke gratis) (: 

ok men vi holder en ret lille fest så der kan godt blive til en lille ting til hende  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

AnonymMor

baby012 skriver:

Festen  

ok

Anmeld

18. oktober 2013

AnonymMor

Miin'Baby'Mus skriver:

Vi gav et halssmykke med hendes stjernetegn  Både mig, min søster og vores onkel fik da vi skule døbes, så den tradition ville jeg gerne give videre - og så er jeg SÅ glad for mit 

ja det har vi også overvejet at gøre for de er så fine  og det var da en god tradition 

Anmeld

18. oktober 2013

Mor til Majbørn

Vi gav som sådan ikke noget - men vi gav ham et kort, hvorpå det stod at der var oprettet en børneopsparing i hans navn, som der månedligt ville sættes penge ind på - og at en del af disse stod til udbetaling når han bliver 21 år

Anmeld

18. oktober 2013

Victoria2013

Vi gav ingenting til vores datter til hendes navnefest - vi holdt kun for den nærmeste familie... og hun er jo alligevel for lille til at forstå hvem gaverne er fra og jeg køber jo tøj og legetøj til hende i tide og utide alligevel. Så man kan vel sige hun fik festen

Anmeld

18. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Rinepigen skriver:

okay men vi holder en ret lille fest for nærmeste familie. så det bliver ikke så dyrt  

Vi gerne hun har en ting fra os til når hun bliver ældre til "minde" om hendes dåb  

Vores fest var ligesådan. Men pengene er også små generelt her, især da jeg var på barsel

men, vi går heller ikk synderligt op i dåben, det er mere en hyggelig lille fejring af vores barn, end en stor betydningsfuld dag som jeg ved det er for mange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.