Hvad gav i jeres i gave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
15 svar
7 synes godt om
18. oktober 2013

AnonymMor

hej piger

Naya skal jo døbes her d 10 november og mig og manden vil jo gerne give hende en gave tænkte på hvad i gav jeres børn i gave ? vi har overvejet et lille smykke til hende med hendes navn og fødselsdato ingraveret i  men lidt inspiration er altid dejligt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ingenting - da de fik festen

Anmeld

18. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ingenting. Festen var udskrivning nok i sig selv.  

Anmeld

18. oktober 2013

lycly

Vi gav et dagmarkors

Anmeld

18. oktober 2013

M (:

Rinepigen skriver:

hej piger

Naya skal jo døbes her d 10 november og mig og manden vil jo gerne give hende en gave tænkte på hvad i gav jeres børn i gave ? vi har overvejet et lille smykke til hende med hendes navn og fødselsdato ingraveret i  men lidt inspiration er altid dejligt  

Vi gav ikke andet end festen (og diverse babyudstyr er jo heller ikke gratis) (: 

Anmeld

18. oktober 2013

baby012

Festen  

Anmeld

18. oktober 2013

Miin'Baby'Mus

Rinepigen skriver:

hej piger

Vi gav et halssmykke med hendes stjernetegn  Både mig, min søster og vores onkel fik da vi skule døbes, så den tradition ville jeg gerne give videre - og så er jeg SÅ glad for mit 

Anmeld

18. oktober 2013

AnonymMor

MoarHvidovre skriver:

Ingenting - da de fik festen

ok men vi holder kun en lille fest for nærmeste familie så der kan godt bilve til en lille ting til hende  

vil bare gerne at hun også har en ting fra os hun kan få glæde af når hun bliver lidt ældre  

Anmeld

18. oktober 2013

AnonymMor

Mor11 skriver:

Ingenting. Festen var udskrivning nok i sig selv.  

okay men vi holder en ret lille fest for nærmeste familie. så det bliver ikke så dyrt  

Vi gerne hun har en ting fra os til når hun bliver ældre til "minde" om hendes dåb  

Anmeld

18. oktober 2013

AnonymMor

LuLy skriver:

Vi gav et dagmarkors

Tak for ideen de er også fine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.