Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej piger
Naya skal jo døbes her d 10 november og mig og manden vil jo gerne give hende en gave tænkte på hvad i gav jeres børn i gave ? vi har overvejet et lille smykke til hende med hendes navn og fødselsdato ingraveret i men lidt inspiration er altid dejligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingenting - da de fik festen
Ingenting. Festen var udskrivning nok i sig selv.
Rinepigen skriver: hej piger Naya skal jo døbes her d 10 november og mig og manden vil jo gerne give hende en gave tænkte på hvad i gav jeres børn i gave ? vi har overvejet et lille smykke til hende med hendes navn og fødselsdato ingraveret i men lidt inspiration er altid dejligt
Vi gav ikke andet end festen (og diverse babyudstyr er jo heller ikke gratis) (:
Festen
Vi gav et halssmykke med hendes stjernetegn Både mig, min søster og vores onkel fik da vi skule døbes, så den tradition ville jeg gerne give videre - og så er jeg SÅ glad for mit
MoarHvidovre skriver: Ingenting - da de fik festen
ok men vi holder kun en lille fest for nærmeste familie så der kan godt bilve til en lille ting til hende
vil bare gerne at hun også har en ting fra os hun kan få glæde af når hun bliver lidt ældre
Mor11 skriver: Ingenting. Festen var udskrivning nok i sig selv.
okay men vi holder en ret lille fest for nærmeste familie. så det bliver ikke så dyrt
Vi gerne hun har en ting fra os til når hun bliver ældre til "minde" om hendes dåb
LuLy skriver: Vi gav et dagmarkors
Vi gav et dagmarkors
Tak for ideen de er også fine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128