Jeg kender det ikke - ikke helt i hvert fald. Jeg hader at have overtræk, så jeg holder mig på plussiden, men kan godt have den dér trang til at købe til ungerne.
Man vil jo gerne være så god ved sine børn, og det er man jo ved at overdynge dem med tøj og gaver - ELLER????
Nej vel.... Sig til dig selv, at du er god ved dem ved at overdynge dem med KÆRLIGHED, læg Dankortet væk for en stund, tage "en kold tyrker" groft sagt.
Det burde kunne hjælpe dig, ellers må du tage skridtet videre og få hjælp udefra for det nytter ikke at bruge over evne, hvor gerne vi end vil
Jeg er på SU, så pengene er ikke store, så jeg må bide det i mig, at jeg ikke har pengene til at forkæle dem med ting og tøj i den mængde jeg gerne ville, men så hygger vi lidt extra med andre ting.
Vi skal feks holde fælles fødselsdag i morgen, og dér gå jeg all-in på oppyntning og lækker mad, så vi skal holde en "uhyggelig" fødselsdag - har købt mange græskar(de var sat ned til 10 kr pr stk) laver store spøgelser med lys i til at hænge ude(med fatninger vi havde og lagner) Har gemt spindelvæv og andet uhygge fra en tidligere Halloween fødselsdag, så det burde kunne blive rigtigt uhyggeligt, hi hi. For ikke sååå mange penge.
Ungerne elsker det, og jeg tror, det er fordi, jeg vil bruge så meget tid med dem på det, så er det lige meget, at jeg ikke køber til dem i tide og utide

Håber for dig, at du får styr på det, det ville ikke være rart at skulle se dig i et kommende afsnit af Luksusfælden...