Opstart i vs :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2013

san

Enirt skriver:

Det regnede jeg også med, men nu er min søn jo ikke startet endnu. Så kunne jo ikke skrive at sådan var det 100%.

jo de små i vuggestuen kan og skal ikke være alene ude, altid en voksen på legepladsen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Lukas&Liam<3

san skriver:

mener selvf ALTID under opsyn.. kom til at skrive aldrig

Du skrev aldrig uden opsyn, så det var rigtig

Anmeld

17. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Enirt skriver:

Prøv at se den besvarelse jeg lavede tidliger. Der er et link til sådan nogle overtræksbukser med fødder i.

Men skal de ikke ha noget udover?

Anmeld

17. oktober 2013

san

Maria&Lukas skriver:

Hvad har de så på fødderne når det er vådt?

Man kan få noget smarte termo lignene suttesko, og det giver vi vores på der endnu ikke kan gå..

Anmeld

17. oktober 2013

Lukas&Liam<3

san skriver:

Man kan få noget smarte termo lignene suttesko, og det giver vi vores på der endnu ikke kan gå..

Men er de vandtætte?

Anmeld

17. oktober 2013

san

Maria&Lukas skriver:

Du skrev aldrig uden opsyn, så det var rigtig

ja det så jeg bagefter.. glemmer vist at læse det man skriver og ikke bare kigge

Anmeld

17. oktober 2013

san

Maria&Lukas skriver:

Men er de vandtætte?

Det er ikke min erfaring at børnene har våde fødder når de kommer ind ved ikke om de er vandtætte...

Anmeld

17. oktober 2013

FruK

Men er de vandtætte?

Ja, de er beregnet til udendørs. De hopper jo ikke ligefrem i vandpytter.  Som dem her:

http://www.heaven4kids.dk/Børnesko/Overtrækssko/

Min starter i vs 1/11 og jeg regner med at det til den tid er fint med flyverdragt og futter - selvfølgelig hue osv. Derudover noget til at sove i, sutsko og almindeligt skiftetøj. Hvis der mangler noget, kan det jo købes efterfølgende. 

Anmeld

17. oktober 2013

Lukas&Liam<3

san skriver:

Det er ikke min erfaring at børnene har våde fødder når de kommer ind ved ikke om de er vandtætte...

Okay,. Tak for svar på alle mine spørgsmål

Anmeld

17. oktober 2013

Enirt

Maria&Lukas skriver:

Men skal de ikke ha noget udover?

Nej det er jo overtræksbukser som man giver på over flis/termo eller lign bukser og varmestrømper/termosko osv.

Man kan få sådan nolge futter til at putte på fødderne som gør det inden under vandtæt. Men fordi de kun er til fødderne kommer der tit sand og vande ind i mellem busker og sko/fodtøj.

Men det smarte med dem her er de dækket hele vejen og intet sniger sig ind og de kan heller ikke lige pilles af som strømper og sko jo tit bliver i denne alder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.