Opstart i vs :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.740 visninger
33 svar
11 synes godt om
17. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Lukas starter i vuggestue om 2 uger, han bliver 9 måneder imorgen.

Er ved at skrive liste om hvad vi skal ha anskaffet os og hvad vi skal have med der ned?

Nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Slet ingen der kan hjælpe?

Anmeld

17. oktober 2013

san

Regntøj

Flis sæt

vintertøj

hue+vanter

termo sutsko til udendørs brug

sutsko med knopper til indbrug

Anmeld

17. oktober 2013

Lukas&Liam<3

san skriver:

Regntøj

Flis sæt

vintertøj

hue+vanter

termo sutsko til udendørs brug

sutsko med knopper til indbrug

Måske dumt spørgsmål. Ved du hvordan de gør med dem når de er ude og de ikke kan gå? Jeg tænker de sætter dem vel ikke bare på jorden og lader dem sidde der? Og hvis det også er vådt og sådan.

Anmeld

17. oktober 2013

san

Jeg arbejder selv i en vuggestue og jo vi sætter børnene selv om der er vådt osv bare de har det rigtig tøj med... Det er godt for alle børn at komme ud, de giver dem en masse sanse indtryk og sidde i græsset eller i sandkassen, om det er vådt eller ej

Anmeld

17. oktober 2013

san

altså står det ned i stinker, kommer de helt små måske ikke med ud.. men fordi der er lidt vådt gør det ikke noget

Anmeld

17. oktober 2013

Lukas&Liam<3

san skriver:

Jeg arbejder selv i en vuggestue og jo vi sætter børnene selv om der er vådt osv bare de har det rigtig tøj med... Det er godt for alle børn at komme ud, de giver dem en masse sanse indtryk og sidde i græsset eller i sandkassen, om det er vådt eller ej

Lukas gider bare aldrig sidde. Han kryber sig afsted. Og kan lige se for mig at han putter alt græs og sand i munden.

Anmeld

17. oktober 2013

san

Dejligt så kommer han frem i verden ja det er den måde de små pus undersøger tingene på, ind i munden... Det er ikke lækkert med sand i munden, men det finder han ud af '

Anmeld

17. oktober 2013

Enirt

Maria&Lukas skriver:

Måske dumt spørgsmål. Ved du hvordan de gør med dem når de er ude og de ikke kan gå? Jeg tænker de sætter dem vel ikke bare på jorden og lader dem sidde der? Og hvis det også er vådt og sådan.

Jo det tror jeg de gør, altså ikke uden opsyn. Men tror da de kommer med i sandkassen osv.

Fik et godt tip fra en lign tråd, og det var at købe dem her.

http://www.vismaa.dk/group.asp?group=163&gclid=CPXB6eDGnboCFY5Q3godmxkArQ

Det er genialt så har lige fundet nogle på DBA og købt dem til 120 kr.

Så kan de jo have en flisdragt på eller lign inden under og så holder de varmen og bliver ikke våde de dage hvor det er vådt ude men ikke regner for så skal de jo have regntøj/dragt på.

Anmeld

17. oktober 2013

san

Enirt skriver:

Jo det tror jeg de gør, altså ikke uden opsyn. Men tror da de kommer med i sandkassen osv.

Fik et godt tip fra en lign tråd, og det var at købe dem her.

http://www.vismaa.dk/group.asp?group=163&gclid=CPXB6eDGnboCFY5Q3godmxkArQ

Det er genialt så har lige fundet nogle på DBA og købt dem til 120 kr.

Så kan de jo have en flisdragt på eller lign inden under og så holder de varmen og bliver ikke våde de dage hvor det er vådt ude men ikke regner for så skal de jo have regntøj/dragt på.

Nej aldrig uden opsyn men med ud i alt slags vejr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.