Fri under uddannelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
19 svar
1 synes godt om
17. oktober 2013

Anonym trådstarter

jeg har søgt ind på pau og grundforløbet dertil, og håber at komme ind! 

Men vi er pt i behandling pga min pco... hvad gør i andre Når i skal afsted pga en scanning eller blodprøve el.lign .? Jeg er så nervøs for om vi bliver nødsaget til at stoppe og opgive et barn i denne omgang  Vi har prøvet i 2 år og været i behandling i 4mdr snart. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Man er jo ikke nødsaget til at droppe ud pga en fraværsdag her og der. Man kan jo også få influenza

måskr kan i oveni købet være medbestemmende når i skal have tider, så du måske kan nøjes med at skulle møde en time senere eller gå lidt før  

Anmeld

17. oktober 2013

esioul

Anonym skriver:

jeg har søgt ind på pau og grundforløbet dertil, og håber at komme ind! 

Men vi er pt i behandling pga min pco... hvad gør i andre Når i skal afsted pga en scanning eller blodprøve el.lign .? Jeg er så nervøs for om vi bliver nødsaget til at stoppe og opgive et barn i denne omgang  Vi har prøvet i 2 år og været i behandling i 4mdr snart. 

Så længe du ikke overstiger den fraværsprocent uddannelsesstedet har sat, sker der ingenting.

Mener vi må have 20% pr modul.

Anmeld

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Man er jo ikke nødsaget til at droppe ud pga en fraværsdag her og der. Man kan jo også få influenza

måskr kan i oveni købet være medbestemmende når i skal have tider, så du måske kan nøjes med at skulle møde en time senere eller gå lidt før  

jeg skal gå i skole i Hillerød, og klinikken ligger i Ballerup. Så der er lidt vej. Det er klart jeg vil bede om de tidligste og/eller de seneste tider de har når jeg (forhåbentlig) starter i skole.. Men hvordan ser skolen på det? Er der nul tolerance eller snakker man med dem , eller hvad gør andre? 

Anmeld

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Så længe du ikke overstiger den fraværsprocent uddannelsesstedet har sat, sker der ingenting.

Mener vi må have 20% pr modul.

Hvad svarer det ca til? 

Anmeld

17. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

jeg skal gå i skole i Hillerød, og klinikken ligger i Ballerup. Så der er lidt vej. Det er klart jeg vil bede om de tidligste og/eller de seneste tider de har når jeg (forhåbentlig) starter i skole.. Men hvordan ser skolen på det? Er der nul tolerance eller snakker man med dem , eller hvad gør andre? 

Min kæreste går på seminariet og der er det fraværs % der bliver kigget på. Det er det på alle uddannelser tror jeg. Og selvfølgelig er de til at snakke med

især på pædagoguddannelserne er de som regel meget fleksible når det gælder børn og graviditet det er i hvertfald min kærestes indtryk

Anmeld

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Min kæreste går på seminariet og der er det fraværs % der bliver kigget på. Det er det på alle uddannelser tror jeg. Og selvfølgelig er de til at snakke med

især på pædagoguddannelserne er de som regel meget fleksible når det gælder børn og graviditet det er i hvertfald min kærestes indtryk

Okay, det lyder godt  Håber selvfølgelig at jeg måske er gravid inden januar, men jeg reagere næsten ikke på medicinen så vi er bare langt fra færdige med at udrede  

Anmeld

17. oktober 2013

wamse

Min erfaring er at fravær er fravær uanset grunden, for andet ville ikke være fair overfor andre.

Så som andre siger, så er der en hvis % del man må være fraværrende, inden de siger noget til det, ihvertfald på pædagoguddannelsen

Anmeld

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Min erfaring er at fravær er fravær uanset grunden, for andet ville ikke være fair overfor andre.

Så som andre siger, så er der en hvis % del man må være fraværrende, inden de siger noget til det, ihvertfald på pædagoguddannelsen

Det er klart. jeg ved ikke hvad de har af %  

Anmeld

17. oktober 2013

mor2011_

altså det er nogget som hedder tjensefri under uddanelse og det tager du, og så prøver du så vidt muligt at lave aftaler udenfor skoletid og kommer måske tilbage til skole efter blodprøve osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.