Har I fået meddelse på Eboks??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2013

MorTil4<3

MilleMus1988 skriver:

nej nej, den første sats er fra 0 TIL OG MED 3 år

så du skal stadig have den højeste sats

det er først når barnet fylder 4 du nedstiger i sats

UPS! my bad!!! ja det er korrekt det du har skrevet ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

lycly

Anonym skriver:

Jo de bliver modregnet men først når du har modtaget rykkeren fra skat først der er de til indrivelse......

Undrer mig også da min yngste blev 3 i juli og derfor får en anden sats for ham nu så burde ha fået en ny meddele ville jeg mene... Overvejer at ringe og spørger ad.....

Nej der er kommet nye regler fra 1. september. Alt gæld til kommunen bliver nu også modregnet, det skal ikke først ind til skat - kommunerne har bare fået samme system som skat. Så hvis man skylder noget bliver det modregnet nu her. Tro mig, jeg har snakket med både skat, kommunen og forældrebetalingen omkring det

Anmeld

17. oktober 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den højste sats gælder fra 0-2 år,så du falder i sats kvatalet efter dit barn er fyldt 3 år.

Man får som udgangspunkt kun en opgørelse 1 gang om året,og skal der modregnes for manglende betaling af pasning,trækker skat bare pengene,også modtager du et brev lige pludselig.

Vi skyldte lidt i juli,og vi fik faktisk først brev fra skat næsten 1 uge efter,at BFY skulle være blevet udbetalt,så de har bestemt ikke travlt med,at gøre opmærksom på de har tilbage holdt nogle penge. 

Anmeld

17. oktober 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg fik første gang her i juli til trods for min ældeste er 11 år.... Der var noget modregning pga daginstuationer.... Så derfor får jeg ikke denne gang fordi beløbet bare er det samme vil I tro??

Ja det kan godt tænkes, at de meddeler når der laves ændringer

Anmeld

17. oktober 2013

Muffinmus

MilleMus1988 skriver:

På skats side står der da to år??

Anmeld

17. oktober 2013

Zelinasmor

LuLy skriver:

Nej der er kommet nye regler fra 1. september. Alt gæld til kommunen bliver nu også modregnet, det skal ikke først ind til skat - kommunerne har bare fået samme system som skat. Så hvis man skylder noget bliver det modregnet nu her. Tro mig, jeg har snakket med både skat, kommunen og forældrebetalingen omkring det

Jeg satser også på at de tager dem. Men de burde vel sende et brev eller lignende hvor de giver besked om det? 

Anmeld

17. oktober 2013

lycly

Zelinasmor skriver:

Jeg satser også på at de tager dem. Men de burde vel sende et brev eller lignende hvor de giver besked om det? 

Jeg fik et brev fra kontrol og opkrævnings- et eller andet, hvori der stod at de var overgået til et nyt system 1. september. Jeg blev tosset for brevet kom 1. oktober og de trækker pengene 20. oktober. Synes det er al for kort varsel. Jeg skylder 8000 og har en afdragsordning. Men fordi reglerne er lavet om ryger børnepengene. Lige når man skal købe vinterstøvler. Tak for l*rt ringede jeg så og sagde

Anmeld

17. oktober 2013

Zelinasmor

LuLy skriver:

Jeg fik et brev fra kontrol og opkrævnings- et eller andet, hvori der stod at de var overgået til et nyt system 1. september. Jeg blev tosset for brevet kom 1. oktober og de trækker pengene 20. oktober. Synes det er al for kort varsel. Jeg skylder 8000 og har en afdragsordning. Men fordi reglerne er lavet om ryger børnepengene. Lige når man skal købe vinterstøvler. Tak for l*rt ringede jeg så og sagde

Virkelig ikke en fed besked at få  Jeg har bare intet brev modtaget om noget som helst. Så det undrede mig.

Anmeld

17. oktober 2013

Victoriasmor88

LuLy skriver:

Kan du ikke indsætte et link til de nye regler ? jeg har nemlig ikke hørt noget om det andet enD de tager børnepenge hvis du skylder til daginstitutio.  

Anmeld

17. oktober 2013

2721

Det er altså ike korrekt. Man falder i sats når barnet er fyldt 3 år. Min en blev 3 i juni og jeg fik den lavere sats i juli

edit: kan se du har rettet det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.