Har I fået meddelse på Eboks??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.889 visninger
26 svar
2 synes godt om
17. oktober 2013

Anonym trådstarter

Angående Børne ydelsen der kommer i morgen??

I juli fik jeg den 16 juli en besked på eboks om hvad der kom til udbetaling...... Jeg har ikke fået en endnu med hvad der komme ri morgen.... Tænker lidt om andre har fået og om jeg mon så slet ikke får noget.....??

Skriv gerne.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Maja88

Du får kun 1 første gang eller hvis der er ændringer

Anmeld

17. oktober 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Angående Børne ydelsen der kommer i morgen??

I juli fik jeg den 16 juli en besked på eboks om hvad der kom til udbetaling...... Jeg har ikke fået en endnu med hvad der komme ri morgen.... Tænker lidt om andre har fået og om jeg mon så slet ikke får noget.....??

Skriv gerne.....

Jeg fik kun i april da de kom, så jeg tror at man kun får første gang

Anmeld

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Du får kun 1 første gang eller hvis der er ændringer

Jeg fik første gang her i juli til trods for min ældeste er 11 år.... Der var noget modregning pga daginstuationer.... Så derfor får jeg ikke denne gang fordi beløbet bare er det samme vil I tro??

Anmeld

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Jeg fik kun i april da de kom, så jeg tror at man kun får første gang

Jeg fik første gang her i juli til trods for min ældeste er 11 år.... Der var noget modregning pga daginstuationer.... Så derfor får jeg ikke denne gang fordi beløbet bare er det samme vil I tro??

Anmeld

17. oktober 2013

Zelinasmor

Jeg har ikke fået nogen og der undre mig, da vi skylder 1500 i daginatitution. Har hørt de bliver modregnet, men burde jeg så ikke få en besked i e-boks?

Anmeld

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Jeg har ikke fået nogen og der undre mig, da vi skylder 1500 i daginatitution. Har hørt de bliver modregnet, men burde jeg så ikke få en besked i e-boks?

Jo de bliver modregnet men først når du har modtaget rykkeren fra skat først der er de til indrivelse......

Undrer mig også da min yngste blev 3 i juli og derfor får en anden sats for ham nu så burde ha fået en ny meddele ville jeg mene... Overvejer at ringe og spørger ad.....

Anmeld

17. oktober 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

Jo de bliver modregnet men først når du har modtaget rykkeren fra skat først der er de til indrivelse......

Undrer mig også da min yngste blev 3 i juli og derfor får en anden sats for ham nu så burde ha fået en ny meddele ville jeg mene... Overvejer at ringe og spørger ad.....

Så de kan ikke nå at modregne dem denne gang eller? Har intet fået fra skat. Jeg forstår nemlig ikke helt. jeg talte i telefon med en på kommunen der sagde at de nok holdte dem tilbage hvis de nåede det og ellers kunne vi lave en afdragsordning. Synes bare det er underligt jeg intet har modtaget.

Anmeld

17. oktober 2013

MorTil4<3

Anonym skriver:

nej nej, den første sats er fra 0 TIL OG MED 3 år

så du skal stadig have den højeste sats

det er først når barnet fylder 4 du nedstiger i sats

Anmeld

17. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

heller ikke noget brev her...

plejer da at få besked hver gang de går ind ?

men om det er fra udbetaling Danmark, banken eller kommunen aner jeg altså ikke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.