Undersøgelse: Er du bange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2013

FarTil1

Hej alle på Baby.dk! 

Tusind tak for jeres gode besvarelser - jeg er næsten oppe på 100 besvarelser allerede! 

Jeg er glad for at i er så super opmærksomme, for det er da godtnok nogle pinlige fejl jeg fik sneget ind i undersøgelsen  Tak for jeres input!

De er hermed rettet - så nu er Region Sjælland med, samt aldersgruppen 36-45 år er også på  

God dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

FarTil1

Mor til Majbørn skriver:

Jeg synes du mangler nogle svarmuligheder?

Hvad nu hvis man bor i Region Sjælland, er 40 år og aldrig har været udsat for noget kriminelt?

Og der findes ikke noget der hedder Region Nordsjælland.

Tak for din feedback  Det er nogle pinlige fejl der har sneget sig ind i min undersøgelse - de er hermed rettet så det fremover er de 5 rigtige regioner der er med!

Jeg har også tilføjet de svarmuligheder du efterspørger, så undersøgelsen bliver mere præcis 

Anmeld

17. oktober 2013

babyonboard

Done..

Anmeld

17. oktober 2013

isabellasmor

Thomas Løwe Hansen skriver:

Kære alle på Baby.dk 

Jeg har sat mig for at undersøge hvor trygge vi føler os her i Danmark. Vi hører hele tiden om flere og voldsommere hændelser af kriminalitet end tidligere, og derfor synes jeg det kunne være rigtig spændende at finde ud af hvordan du har det når du er ude, hjemme, i byen, og hvad du synes der skal ændres på så du kan føle dig tryg igen.

Jeg glæder mig til at se hvad undersøgelsen bringer med sig!

Udfyld spørgeskema her

Selvfølgelig er du også mere end velkommen til at komme med eksempler på hvad du har oplevet, og om du føler dig tryg, her i denne tråd  Jeg vil naturligvis tage det med i en fremtidig artikel, men alt vil selvfølgelig fremstå anonymt medmindre andet ønskes.

Tak for dine svar!

Besvaret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.